Ben al een tijdje aangemeld, anyway, ben van plan dit forum nu wat vaker aan te gaan doen aangezien ik nu toch echt wil en ga beginnen met hardware (zometeen misschien Roland r8 ophalen
).
Dus bij deze stel ik me ff voor:
Ik ben vanZr (juist, spreek dat maar eens uit!), in het dagelijks leven ook nog wel eens Veen, Vaan, Ernovac of gewoon Erwin genoemd. Ik ben sinds 7 Juli j.l. 19 jaren oud. Hoewel het over het algemeen toch techno is wat ik luister (en dan niet DJ Rush of zo [hoewel dat er op feestjes dan nog wel in wil gaan].....ik zeg: Jeff Mills!
) luister ik ook graag naar....nou ja, hier zou ik dus allemaal hokjes kunnen gaan opoemen, maar ik ben een beetje anti-hokjes. Komt erop neer dat ik van alles en nog wat luister en waardeer, zolang het maar geen goedkope, simpele, easy-money-rommel is. Hardstyle bijvoorbeeld, om maar wat te noemen waarvan ik dus totaal NIET houdt.
Verder valt er eigenlijk weinig te vertellen.

).Dus bij deze stel ik me ff voor:
Ik ben vanZr (juist, spreek dat maar eens uit!), in het dagelijks leven ook nog wel eens Veen, Vaan, Ernovac of gewoon Erwin genoemd. Ik ben sinds 7 Juli j.l. 19 jaren oud. Hoewel het over het algemeen toch techno is wat ik luister (en dan niet DJ Rush of zo [hoewel dat er op feestjes dan nog wel in wil gaan].....ik zeg: Jeff Mills!
) luister ik ook graag naar....nou ja, hier zou ik dus allemaal hokjes kunnen gaan opoemen, maar ik ben een beetje anti-hokjes. Komt erop neer dat ik van alles en nog wat luister en waardeer, zolang het maar geen goedkope, simpele, easy-money-rommel is. Hardstyle bijvoorbeeld, om maar wat te noemen waarvan ik dus totaal NIET houdt.Verder valt er eigenlijk weinig te vertellen.

] hadden toendertijd nog geen computer). Toen was het natuurlijk altijd hardcore maken, en als je die files nu terug hoort....whaha, nou dat wil je dus niet