(Video/Audio) Schoppenheer - Acht stukken voor Piano

SchoppenHeer

Stamgast
Hallo iedereen,
deze keer eens geen vervelend gerap, maar pianocompositiones!

Zelf geschreven en uitgevoerd
en in hoge kwaliteit te downloaden @

schoppenheer.bandcamp.com

(helaas heeft youtube de audio sync een klein beetje verpest maar laat dat de pret niet drukken!)

Groet,
Schop

facebook.com/schoppenheer

(oh en als je het mooi vindt verzoek ik je vriendelijk om het te delen met mensen,thnx)

dankjewel!
@arno : Ja, je kan niks quantizen en geen onvolkomenheden gladstrijken. Het is in die zin wat rauwer en geen clicktrack!

Prachtig, filmisch. En wat het stemmen betreft, sluit ik me graag bij Exo aan. Er zijn hier en daar wat nootjes die lekker zingen :D.

Deed me op momenten een beetje aan Sati denken. Lijkt me ook prachtig om hier een sopraan overheen te laten zingen met een paar aaahh's en ooeehh's of een violist of cellist met wat strijkjes.

Ik had graag iets meer gevoel er in gehoord. Er zit voor mijn gevoel te weinig dynamiek in. Het is nu forte en piano, maar het had echt fortissimo en pianissimo mogen zijn. Is overigens niet bij alle stukken zo. Die op 7:30 klopt dan wel weer perfect bij het gevoel wat ik er bij krijg.

Neemt niet weg dat het stuk voor stuk zeer mooie stukken zijn die je hier hebt neer gezet, petje af!!!

@lansberg

Grappig dat je dat zegt, want ik had het idee nadat mn repertoire wat groter is er een violist en cellist bij te zoeken om de stukken mee uit te voeren!

Eerste stuk vind ik echt megavet! Zo heel vet zijn om dat op een dikke synth te spelen met een lekkere delay eroverheen!

Vergelijkbare discussies

Back