Sjaak
Ouwe rot
Ik ben op zoek naar ervaringen mbt DAW controllers met motorized faders. Dient voor studio opnames in combinatie met RME TotalMix, Mac OSX en Ableton Live 9. Liefst 100mm volume faders voor het analoge gevoel.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je kan een(of meerdere) BCF van Behringer proberen. Zowel Live als de BCF doen niet preuts en vinden elkaar erg aardig.
nou vind ik dat gebank en geflip juist het gkloot met de controllers. Met de C24 ook alle sends onder 1 pot.

De BCF is ook nog eens 32 rotaries (4 banks van 8 ) +28 drukknoppen als je los van HUI enzo gewoon aan het midimappen wilt.

Iemand ervaring met Euphonix of Avid controllers? Live ondersteunt geen EUCON maar mbv Mackie HUI zou het ook moeten werken. Zie http://euphonix.avid.com/pro//music/eucon.php
Novation heeft zgn automap en werkt prima, wanneer ik een plugin laadt kan je via de novation direct die plugin sturen.
FF automap installeren dus.
gelukkig kun je globale links maken in FL Studio, waardoor je vrijwel hetzelfde kan. Alleen heb je dan het probleem dat de 'endless' draaiknoppen niet automatisch goed springen. Ze werken dan dus als 'analoge' knoppen. Dus wanneer je er aan draait, springt de software-knop eerst naar de waarde van de knop op je novation controller. Je kan dus niet makkelijk ff 1 knop iets bijstellen.. Dat kan volgens mij met Automap wel (toch?)
haha dat had ik ook wel even een paar jaar eerder mogen uitvinden...