Gezocht : 2 x Kenton pro 2000

Status
Please reply by conversation.
Als het inderdaad niet lukt met de pro2000 kan je ook volgende opties nog overwegen:

Kenton pro4 (nog zeldzamer, maar wie weet)
Encore midi expressionist.
Beide hele goede en uitgebreide converters (kunnen polyfoon, hebben meerdere midi syncable LFO's etc etc)

verschil 2dehands / nieuw is ook niet zo groot, zag ze al nieuw voor 450 ongeveer....

Beste All. Heb in het verleden een goede Kenton pro 2000 kunnen kopen voor rond de euro 200 via synthforum was perfect en heb nu een aantal reacties maar is nog niet concreet. Ik ben tevreden over Kenton! Heb Doepfer geprobeerd maar was het niet dus na 3 dagen weer verkocht. MSY 2 was trouwens wel perfect. Wil nu nog twee Pro 2000's laatste versie en dan nog een Sync 5 van Kenton.

die 2000 zijn inderdaad prettig, heb er 1 zou er ook wel 2 willen. kan me met de doepfer mcv4 toch ook best goed behelpen bv tav multimoog, sh5 ( in het verleden etc ) . voor modulair of korg is de kenton wel beter ja.
misschien kunne we een bulk inkoop organiseren ooit :D

Ik kreeg het niet voor elkaar met een MS 20 en een Doepfer. Uiteindelijk bij Doepfer zelf terecht gekomen en mijnheer Doepfer zelf gesproken. Hij gaf aan dat er work arounds zijn maar voor deze synth was/is zijn product niet ideaal gaf hij aan. Ik weet dat er hier mensen zeggen geen fluitje van een cent maar ik heb er een week op lopen klungelen en was er klaar mee. Kenton aangesloten en binnen 20 seconden up and running.

Sta op het punt om bij Kenton een bestelling te plaatsen dus als je nog wat nodig hebt:)

Status
Please reply by conversation.
Back