• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Little Phatty Stage (I) met gig bag

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pip

Ouwe rot
Little Phatty Stage van Moog, inclusief bijpassende Moog gig bag (a 75 euro), in uitstekende conditie. Ziet er gaaf uit en werkt probleemloos.

Voorzien van OS3.1. Daardoor is hij functioneel identiek aan een "Stage 2", maar dan zonder de USB-midi poort (alleen normale MIDI connecties).

Gaat weg omdat ik graag op een Minimoog Voyager RME wil overstappen.

Prijs: 750 euro voor Little Phatty + tas
Niet geinteresseerd in ruil, behalve dan met die Minimoog Voyager RME, met bijbetaling van mijn kant uiteraard.

Attachments

• little_phatty_lg.jpg
    little_phatty_lg.jpg
    41,5 KB · Bekeken: 87
  • LittlePhattyGigBag_2_2.jpg
    LittlePhattyGigBag_2_2.jpg
    88,2 KB · Bekeken: 67
Nog steeds beschikbaar... :)

Ach voor 700 euro mag het geheel ook wel weg. :)
Lager ga ik de komende tijd echter niet.

Niet duur voor een Little Phatty in uitstekende staat, met bijna alle mogelijkheden van de Stage II, en een 1x gebruikte originele gig bag.

Wat interesse hier en daar maar niks definitiefs... Dus nog te koop

...en verkocht aan een vriendelijk forumlid. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back