Dit is dus echt hartstikke tof he... Een bedrijf die voor zo'n 'oude' geluidskaart nog even zulke uitgebreide drivers maakt (tenminste ik begrijp dat features bijna het zelfde zijn zijn als de vorige Win98 drivers) voor XP. Echt klasse van E-mu Ik baal echt dat ik destijds voor de SB Live gekozen heb (inmiddels vervangen door een Terratec EWX, die me als geluidskaart stuk beter bevalt)... ik heb wel eens de gehackte APS driver voor de Live! geprobeerd en was er echt helemaal weg van, totdat ik overstapte naar XP.
Jammer dat ze hun ambiteuze plannen voor de APS 2.0 driver (die standaard ook onder Live! had moeten werken) nooit gerealiseerd hebben, want ze hadden echt geniale plannen voor die APS en Live! geluidskaarten... Wat dat betreft had E-Mu nooit in handen van Creative moeten vallen, want durf te wedden dat die laatste de plannen van E-mu vaker dwarsboomt dan de muzikanten/producers lief is. Jammer dat zo'n bedrijf niet zelfstandig kan zijn.
Maar om on-topic te zijn, als de drivers stabiel zijn dan is dit een geniale zet...
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.