• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Solina String Ensemble MK 1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Techisch zeer goed mist enkelt een rood schuif dopje punten van de zijkanten hebben schade.
prijs 225 euro

Fototje

Attachments

• string.jpg
    string.jpg
    21,4 KB · Bekeken: 62
wat info over deze synth:
Polyphony 16 Voices
Oscillators Viola&violin / cello / contrabass / horn / trumpet
LFO n/a
VCF n/a
VCA Sustain (decay) / Crescendo (attack)
Keyboard 49 keys
Arpeg/Seq None
Control CV/GATE
Date 1974 - 1981
Current$$ $100 - $600

het schijnt dat ze er in engeland ziek veel voor betalen, dus als het hier niet lukt, zou je ebay.co.uk eens kunnen proberen.
Zelf vind ik het maar een vreemd apparaat. maar ach, dat is mijn mening en die ga ik in jouw verkoopthread natuurlijk niet uitwerken ;)

Aanbieden op ebay.co.uk zie ik niet zitten ben veel te slecht in talen."Zelf vind ik het maar een vreemd apparaat" naar mij iedee is dit toch iets waar je pas echt over oordelen kan als je hem hebt gehoord :) voor z,n oud ding klinkt hij abnormaal goed.

Raar eigenlijk, die polyfonie van 16 stemmen... Ik heb dus ook een string ensemble te koop, ziet er net iets anders uit dan deze, maar nagenoeg dezelfdeknoppen dr op. Alleen als ik met mn armen op de toetsen leuk, klinken ze allemaal...(lijkt het) Dat vind ik dus wel tof van dit apparaat!

Klopt het is ook een erg tof apparaat.Opzich had ik hem kwijt kunnen zijn maar dan moest ik hem bregen met evt reiskosten vergoeding en dat gaat niet.

Hey marcuu, ik heb er zelf een gehad (gratis gekregen van iemand hier uit de straat) dus ik kan er zeker wel over oordelen hoor :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back