MacGyverGear
midi-life crisis
Destijds ooit gekocht omdat de Mic Pre-amp in mijn 1820m overleden waren.. maar omdat ik tegenwoordig nog maar op een plek opneem via mijn i88x en 01x is ie overcompleet geworden.
't Is de PCI versie. Werkt ook op windows 7 64bit of 32 bit natuurlijk.
Is in hele goede staat. Alles werkt.. ook de Mic pre-amps die overigens best oke zijn.
trackje hieronder bv is ingezongen met SE2200 rechtstreeks op de mic ingang van deze kaart
https://soundcloud.com/macgyvergear/you-dropped-the-bomb-on-me
Even kleine opsomming
2x16 midi kanalen die je naast ze in je DAW te openen ook nog in een editor kan openen..
( kan niet op mijn ESI midi interface bv) 
16 in en out.. dwz:
8 in en out via adat
2 in en out digitaal via RCA oftewel een tulpstekker (SPDIF of AES EBU)
6 in en out via Jack waarvan 2 ingangen mic/line en individueel te regelen met gain (rest van ingangen schakelbaar (-10db / +4db via software) en 2 ingangen zijn zelfs voor je platenspeler te gebruiken
Kortom, top kaart die via zeer uitgebreide software mixer te bedienen is, en super veel mogelijkheden bied.. o.a. tal van fx op je inputs bv... en natuurlijk goeie ASO drivers voor in je DAW
En dit alles voor de letterlijk en figuurlijk mooie pijs van:
eh.. 75 euro dus
't Is de PCI versie. Werkt ook op windows 7 64bit of 32 bit natuurlijk.

Is in hele goede staat. Alles werkt.. ook de Mic pre-amps die overigens best oke zijn.

trackje hieronder bv is ingezongen met SE2200 rechtstreeks op de mic ingang van deze kaart

https://soundcloud.com/macgyvergear/you-dropped-the-bomb-on-me
Even kleine opsomming
2x16 midi kanalen die je naast ze in je DAW te openen ook nog in een editor kan openen..

16 in en out.. dwz:
8 in en out via adat
2 in en out digitaal via RCA oftewel een tulpstekker (SPDIF of AES EBU)
6 in en out via Jack waarvan 2 ingangen mic/line en individueel te regelen met gain (rest van ingangen schakelbaar (-10db / +4db via software) en 2 ingangen zijn zelfs voor je platenspeler te gebruiken

Kortom, top kaart die via zeer uitgebreide software mixer te bedienen is, en super veel mogelijkheden bied.. o.a. tal van fx op je inputs bv... en natuurlijk goeie ASO drivers voor in je DAW

En dit alles voor de letterlijk en figuurlijk mooie pijs van:
eh.. 75 euro dus