• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Akai CD3000 te koop of te ruil

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Fokov

Stamgast
overleden lid
Omdat ik sinds enige tijd mijn S3000XL weer heb, bied ik hier aan: een Akai CD3000!

Puike sampler, in goede staat. 300 euros of ruilen tegen een Nordrack (met bijbetaling), Akai MFC filter, of leuke synth, geluidsmodule (bijv. E-mu XL-1, best leuk). Bied maar iets moois te ruil aan.

Kom op mensen! Zijn jullie soms allemaal software aan het gaan? Wie wil er nou geen Akai Sampler, ze zijn al weer bijna vintage!

He Hallo
Welke CD3000 is het precies ? 3000i, XL; is ie uitgebouwd ?

mvgr
Joost

Hij heeft geen externe ingangen (wel 10 uitgangen!), maar een ingebouwde CD-speler, waar je van kan samplen (Zowel muziek als data). Verder 1 multi-effect. Weet niet hoeveel geheugen er in zit, maar niet veel.

Laat ik deze ad ook maar weer eens omhoogbeuken.
Ik moet dat ding nog steeds kwijt.

Baf!

Eventueel ook te ruilen tegen leuke effecten ofzo...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back