Riezz
Ooit... ooit komt het er van.
Ik moet hier thuis gaan verbouwen en zodoende ga ik plaats maken voor evt. nieuwe gear. Dat houd in dat er minder gebruikte gear een nieuw thuis mogen krijgen.
De prijzen die er bij staan zijn vraagprijzen, een indicatie. Misschien zit ik te hoog... of te laag.. maar kom met een leuk bod, en dan komen we er heus wel uit.
Ik woon in Yerseke, en dat is in Zeeland.. Ophalen mag altijd, verzenden kan ook.. (verkoopprijzen excl. verzendkosten dan)
Ik bied aan:
Artikelen staan ook op Marktplaats, maar verkoop het liefst via hier.
De prijzen die er bij staan zijn vraagprijzen, een indicatie. Misschien zit ik te hoog... of te laag.. maar kom met een leuk bod, en dan komen we er heus wel uit.
Ik woon in Yerseke, en dat is in Zeeland.. Ophalen mag altijd, verzenden kan ook.. (verkoopprijzen excl. verzendkosten dan)
Ik bied aan:
- Arturia Microbrute , helaas met sticky-knobs probleem maar nog geen tijd gehad om dat te verhelpen. verder tiptop in orde, amper gebruikt. originele doos Vraagprijs: 125.-
- Arturia Drumbrute Impact, erg leuk bakkie, maar doe er veel te weinig mee... echt zo goed als nieuw, folie zit zelfs nog op display.. originele doos Vraagprijs: 175.-
- Akai MPD218 drumpadcontroller... amper gebruikt, originele doos Vraagprijs: 50.- ?
- Moog Werkstatt 01 + CV Expander, nieuwstaat, in originele doos van toen MOOG nog van de werknemers was... misschien wel nieuwe collector item voor de toekomst... Vraagprijs: 120.-
- Behringer mengpaneel Eurodesk SL2442FX-Pro, is te groot geworden, frame kan ik er vanaf halen (zie foto), kunststof zijkanten heb ik niet meer Vraagprijs: 100.-
Artikelen staan ook op Marktplaats, maar verkoop het liefst via hier.
Attachments
-
akai mpd218A.jpg135 KB · Bekeken: 197 -
akai mpd218B.jpg175,4 KB · Bekeken: 179 -
ArturiaDrumbruteImpact01.jpg270,9 KB · Bekeken: 181 -
ArturiaDrumbruteImpact02.jpg196,8 KB · Bekeken: 171 -
arturiamicrobrute01.jpg167,6 KB · Bekeken: 174 -
arturiamicrobrute02.jpg236,7 KB · Bekeken: 199 -
sl2442fx.jpg312,1 KB · Bekeken: 211 -
moogwerkstattA.jpg153,8 KB · Bekeken: 192 -
moogwerkstattB.jpg229,8 KB · Bekeken: 179
Laatst gewijzigd: