• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland D50 te koop / te ruil !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Timecop

Preset Manager
Somewhere in the vast nothingness of space...
Bij deze bied ik mijn Roland D50 te koop/te ruil aan.

Verkeerd in zeer goede staat: scherm werkt goed, aftertouch werkt, pitch/modwheel werkt goed en batterij is vervangen. Ik heb hem vorig jaar overgenomen van een mede forumlid die hem, net als ik, goed verzorgd heeft. Het enige probleempje is dat presetknop 5 niet heel goed reageert, maar wellicht doet een beetje contactspray wonderen.

Heb besloten de synth weg te doen omdat het toch niet helemaal mijn ding is. Het programmeren is veel te lastig voor mij. Via de VSTi editor en via de D50librarian krijg ik het niet voor elkaar om de synth te programmeren. Uiteraard is er een programmer, maar ik ben toch op zoek naar iets nieuws. Wel staan er een hoop patches van internet op.

Ik ben op zoek naar de volgende synths (eventueel met bijbetaling van mijn kant):

- Roland Alpha Juno 2 met programmer
- Alesis Ion
- Roland JD800

Mijn voorkeur gaat uit naar ruil (en dan het liefst in de regio Noord Brabant of niet ver daarbuiten).

Anders te koop voor €265. Redelijke prijs gezien de staat van de synth. Op te halen en te zien in Nuenen (bij Eindhoven).

Vanwege de overweldigende reacties (welgeteld 0) kan deze gesloten worden.

Ik ga er zelf nog wel even mee aan de slag! :slotje:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back