Cupcreamrecords

Ultimate Bangers volume 2 staat op de planken, hier alvast een teaser @ Da Goose studio's

Grappig filmpje idd. nu ik achteraf kijk zie ik gekke details vb. op 0.45 wordt er aan knopje gedraaid, muziek wisselt dan ....zo zijn er nog een paar grappige dingen :)

Yeaaaah, Wall S - Dark Hunt by cupcreamrecords entering position 21. in the dance charts.

48257_377264099066089_83029881_o.jpg

support from Greece by Djeverb Ioannis Ven at www.http://www.djeverb.com/. You are what we call the early early adopter(s). We thread early adopter(s) with special package(s). Thanks for your support Djeverb Ioannis ven, we hope you enjoying our music for now and the future , Greets Wall S Wall S

998931_372958446163321_285415841_n.jpg

alleen jammer van de spelfouten in je press release, pik er zo al 5 uit......
welke chart is dat? herken de website zo even niet?

K heb nog geen press release gedaan. Of er spelfouten voor zullen komen? ja zeer zeker, trek de kar alleen, hoes maken, aanmelden beatport, socialmedia actief houden, blog actief houden, muziek maken en wat dingen die er nog tussen komen en alles zuigt tijd......sums denk ik waar in the hell ben je aan begonnen....mja muziek maken blijft leuk :)

Maar je mag mij helpen hoor, stuur ik je teksten op doe jij een snelle scan :)

Chart moet ik ff opzoeken waar t ook al weer was, volg t ook allemaal nie meer.....:D

Om dit goed te doen heb je eigenlijk een team van minimaal 4 man nodig, 10 of meer accounts en een autoresponder 8o) en iets meer offline activiteiten ontplooien.

Maar goed ben allang blij met deze kleine suc6jes :)

Laatst gewijzigd:
Phoe heb mij daar flink in vergist :P. Maar is leuk hoor communiceren met vreemde mensen :), al doende leert men in dingen slimmer aanpakken zegmaar.

Gain zit er in 4kwn bezig, facebook van 0 naar bijna 500 followers, soundcloud 7 liedjes, 24 followers das bijna 1 per dag met 0 activiteit, twitter ed ga ik 1 deze dagen actief worden :)

1 wk geleden meest populair in de volgende landen, zie plaatje. DE staat nu op 2 en NL op 1:).

Dark hunt, sunrise lopen heel erg goed en krijg ik erg goede reacties op. What you want vind ik goed. Zodra album 2 los is ga ik eea indienen om in hitlijsten te komen, in de landen van die plaatje. Doel: nee niet nr 1, maar gwoon in die lijst komen, waarom ? gwoon omdat het kan :D Je moet aan 3 voorwaarden voldoen, alle 3 voldoe ik aan :).

15390_374962735962892_296336591_n.jpg

Laatst gewijzigd:
kan niet meer editen :(

Edit:Elbee zie dat je kan zingen, album 2 is non vocal mocht er wat tussen zitten waar je wat mee kan, let me know. Geldt ook voor de rest btw....als je iets tegenkomt waar je wat mee kan :)

Haha waar zag je dat staan dat ik kan zingen. ik zing als een valse kraai.
Maar ik werk wel veel met vocalisten. Ik loop wel effe door alle trcks heen dit weekend.

alleen jammer van de spelfouten in je press release, pik er zo al 5 uit......
haastige spoed idd...

ultimate bngers... every 6 moths a album... our main arist... all majeur downloadstores...

afraffelen a-go-go, en niet eens ff (automatisch laten) nakijken deze, wat is het, slechts 75 woorden?... eigenlijk best wel heel erg niet prof ook...

Van dit soort spelfouten, het zijn eigenlijk niet eens spelfouten, maar tikfouten, straalt amateurisme af (in mijn ogen)

Als ik het product niet ken, dan zou dit al een reden kunnen zijn om er niet eens naar te luisteren, laat staan het te kopen.

Spel en tikfouten op een forum als dit, daar valt mee te leven. Maar bij dit soort dingen mag je je er niet van af maken met "iedereen begrijpt het toch" , het oogt gewoon niet professioneel.

En het feit of je iets verkoopt wordt misschien wel voor de helft bepaalt door de eerste indruk.

Dus ik hoop dat je de zaak nog kunt aanpassen en de volgende keer de zaak meerdere malen laat controleren door verschillende personen en liefst ook mensen die verstand hebben van dit soort zaken.

Succes in elk geval

Paul

a-go-go
6 dingen tegelijk doen idd. :o:

Dit zijn de officiële teksten:

About cupcreamrecords, Ultimate Bangers Volume Series:

Ultimate Bangers Volume series is a compilation with the cut of the edge weekend bangers. Floor fillers that makes the dance floor crazy. Our djs/ producers are specialized in the finest electronic/ dance music, entertainment and high fashion. Cupcreamrecords has a unique sound influenced by old skool- combined with new skool - style. Our records are made by the K.I.S.S. principle, therefore understandable, recognizable, attractive for a wide range of audience. Our goal is very simple make people happy with our music. For bookings, info and ore licensing: www.cupcreamrecords.com, info@cupcreamrecords, cupcreamrecords@gmail.com

About Wall S:

Wall S passion for music started at young age. At 16 years old he participated at a dj competition organized by a local broadcasting for community centers. After the broadcast his bookings rased, he played as a dj at gig’s, for companies like ID&T. Wall S, started to produce music and collaborate, with twice a almost getting singed. After fail-led negotiations he decided to focus on his study. Now years later he finished his law degree and got his focus back on music. Wall S has a unique sound influenced by old skool- combined with new skool - style. For bookings, info and ore licensing: www.cupcreamrecords, info@cupcreamrecords, cupcreamrecords@gmail.com

Maar scherp van jullie thnx (Y)

Als ik jouw was zou ik me overigens niet zo focussen op een chart van een onbekende site zoals beat100.
focus mij alleen op muziek maken, daarin groeien en verbeteren. De rest beat100 of wat dan ook is mooi meegenomen. Zo'n aanmelding kost je 3 sec van je leven en 0 focus.

Elk stukje wat je mee kan pakken is mooi meegenomen.

je je tracks al eens als promo naar blogs, youtube channels, DJs (met wekelijke livesets) gestuurd?
nee man ga ik ook niet meer doen. Ik ga denk ik terug naar de basis, dit is ontstaan omdat ik hier op t forum via youtube in topic maak een kutnummer poste. Youtube/ google, tracks off line haalde, omdat ik niet aan het systeem voldeed. Nu voldoe ik aan het systeem. Dus ga mij denk ik alleen focussen op muziek maken en youtube met 0 marketing....en of dingen opsturen oid.

Back