Living room sessions

Dilago

Ouwe rot
Voor het overzicht post ik beide tracks + streams van deze week maar even in een gezamenlijk topic. Living room sessions is een project van forumlid Bub en mij wat afgelopen donderdag ontstond tijdens een middagje jammen. Alle instrumenten zijn door ons zelf bespeeld.

- funkafied

- grass funky

Mocht er nog meer materiaal ontstaan zal ik dat hier blijven posten.

7tl5.jpg

Living room sessions.

(Indien gewenst mag een mod beide topics wel even samenvoegen)

Dank je PabloDeMode (ook voor de links, zijn inderdaad leuke sites 8o))!

Alhoewel ik je voorstel aantrekkelijk vind je stijl wat kennende Exo, ben ik het niet met je eens wat variatie betreft. Gelukkig maar dat smaken verschillen dat houdt e.e.a. divers! :)

Dank voor je reactie!

Laatst gewijzigd:
Ik zie die trompetten niet liggen.
Dat klopt, is ook niet echt een fotogenieke trompet, iemand heeft er eens op gestaan waardoor ie krom is. :)

Inderdaad! Moet maar eens bekeken worden voor volgend jaar :P

Cheers,
Exo. :mega:
Graag! Ik zie het al helemaal voor me, tussen de Belgische biertjes door wat nootjes proppen! 8o)

En uiteraard nemen we voldoende van ons favoriete exportproduct mee en dat is geen Heineken! :D

Vandaag weer een living room sessie gehad met Bub, helaas brak een snaar toen we net bezig waren en er was geen reserve.

Zitten misschien wel wat leuke dingen bij en hier is de update van Funkafied met trompetten.

Attachments

• living room sessions - funkafied.mp3
    3,8 MB · Bekeken: 70
Dank je!

Hier dan de oogst van afgelopen week donderdag. :)

Attachments

• living room sessions - funky insectum.mp3
    3,7 MB · Bekeken: 66
Fijne groove, maar jammer dat de gitaar een beetje achter blijft.

Dit is precies het loopje wat ik in gedachten had en ook al is het simpel, vind ik de gitaar wel effectief. Ik ben het dus niet helemaal met je eens, maar bedankt voor het luisteren! :)

Met simpel is niks mis...

Tja, ik kan het zeker niet beter (ondanks vele jaren oefenen blijf ik een beginner op de gitaar, en dat is dan nb. het instrument dat ik het beste beheers :P) maar volgens mij is er iets mis met de timing. Eigenlijk hoor ik het in alle drie nummers.

Laatst gewijzigd:
Back