Living room sessions

Niet om betweterig te doen, maar als drummer zijnde weet ik e.e.a van timing en die klopt echt hoor. Het hangt hier en daar en het is ontzettend lui gespeeld maar dat is juist de bedoeling. :)

Haha, dat was natuurlijk makkelijk schieten nadat ik mezelf zo bloot had gegeven... 8)
Lui klinkt de gitaar zeker. Misschien wordt het beter als hij ietsje minder droog klinkt.

Nee het is geen schieten hoor. Integendeel, ik weet immers niet hoe jij speelt, ook al vind jij het zelf beginnersniveau. Je zal niet de eerste zijn die me dan juist extra uit mijn sokken blaast. Ik zal er eens wat meer galm op zetten en kijken hoe dat klinkt. Bedankt voor de tip! :)

Don't worry....
Luister eens naar de gitaar op dit nummertje uit de begintijd van Scritti Politti...

Zeker een mooi nummer, maar wat ik in de platenkast heb staan
Dank je, maar het ging me om de gitaar*... Die bij James Brown klinkt ook minder droog dan de jouwe...

*) Niettemin moest ik wel aan dat nummer denken, weet ook niet precies waarom

Afgelopen donderdag weer een huiskamersessie gehad met Bub, deze track is volgens hetzelfde recept gemaakt als de vorigen. Het kan zijn dat ik nog eens naar de structuur kijk want hij is wat kort, maar veel zal er niet meer aan veranderen. Ben benieuwd naar de meningen. :)

Attachments

• living room sessions - the down low.mp3
    3,6 MB · Bekeken: 56
Dat beschouw ik als zeer positief Exo, ik hoop maar dat je het niet erg vindt dat het in dit geval blanken zijn die geëxploiteerd worden! :D

Back