synth in logic

dixxy

There are keys to be play
hallo iedereen.

een aantal dagen geleden heb ik hier gevraagd hoe ik in logic mijn midi interface kon aansturen.
en ik heb gelukkig alles aan de praat kunnen kreigen.
maar nu zit ik nog met twee dingen.

1-hoe stuur ik de midi clock uit alle poorten om te synchroniseren

2-waar zet ik de dll.bestanden van een softsynth weg en hoe kan ik die openen in logic.
(moet ik daar ook nog instellingen voor veranderen of zo?)

ik hoop dat julie me kunnen helpen.

Bedankt DIXXY

RTFM

laat maar,ik snap het al.
reath the fucking manuel.
dat is een goeie,alleen ben ik nog al slecht in mijn engels.
anders hat ik dat al lang gedaan.

Heb je die dan wel?

Dan zou ik iemand opzoeken die je kan helpen met lezen.

waar is dit forum eigenlijk voor?
als iedereen er gewoon met zijn manuel uit zou komen,zou dit hele forum tog bullshit zijn.
ik vraag gewoon of iemand mij kan helpen meer niet.

Tsja, mijn suggesties zijn toch niet verkeerd?

Er komen hier zat mensen die een illegale versie hebben en dan beginnen met vragen te stellen die in de manuals staan. En ik heb dat al zo vaak meegemaakt dat er voor mij de lol af is om dan mensen te helpen. En ik zeg niet dat jij Logic illegaal hebt maar als je het goed geinstalleerd hebt is het wel in het nederlands en dan worden de menu's ook wat makkelijker te begrijpen.
Misschien dat er mensen zijn die jouw bij het handje willen nemen en je verder willen helpen.

dat is goed dat je daar over begint.
want ik heb enn week geleden mijn computer opnieuw geinstaleerd,en voor die tijd was het wel nederlands.
en nu na de instalatie is het weer engels,hoe kun je hem weer nederlands krijgen.

P.S. de reden waarom ik er niet uitkom is omdat ik met cubase gewerkt heb,en vind dat niet echt gebruiksvriendelijk.
dus dit is allemaal redelijk nieuw voor me.
en dat geeft altijd de nodige problemen met zich mee.
maar als je me niet gewoon wil helpen,geef dan alsjeblieft geen komentaar meer,want ik ben er gewoon serieus mee bezig.
en hier heeft niemand wat aan

Als je je toetsenbord en taalinstelling op nederlands zet en Logic opnieuw installeerd dan is het als het goed is nederlands.

Softsynths gaan in de vstplugins. En dat midi gedoe staat wel in de synchronisatie instellingen.

Re: synth in logic

Origineel geplaatst door dixxy

1-hoe stuur ik de midi clock uit alle poorten om te synchroniseren

2-waar zet ik de dll.bestanden van een softsynth weg en hoe kan ik die openen in logic.
(moet ik daar ook nog instellingen voor veranderen of zo?)

1: 9 van de 10 in de "midi settings"
2: 9 van de 10 in logic's plugin folder

op de mixer naast de audio trax staan de audio instruments.

b t w wij geven workshops in Antwerpen over die stuff

grz jzz

Back