Some Freedom [Feedback Gevraagd]

zang mag beetje (heel klein beetje ) meer naar v oren in de mix en wat boost op 12khz op die zang zou wonderen doen...

Thanks Musicheaven. Ik heb behoorlijk lopen stoeien met die vocals. Ik haal de acapella's altijd van looperman.com. Het punt is dat de kwaliteit van de verschillende opname's nogal verschilt. Vaak hoor je acapella's waar hele frequentiegebieden ontbreken. En dan kun je boosten wat je wilt :). De opname's worden vaak ook niet droog aangeleverd omdat ze zangers/zangeressen wellicht bang zijn dat ze dan niet mooi genoeg klinken. Als er dan reverb is meegemixed, wordt het opnieuw een stuk lastiger.

Hoe dan ook, je bent niet de eerste die feedback geeft op de vocals. Misschien moet ik in de toekomst toch iets zorgvuldiger uitzoeken :D. Dank voor het lsuiteren!

Wow lekkere track weer zeg :halleluja
Heerlijk zweverig sfeertje met die met al die pingeltjes en padjes, klinkt echt ontzettend ruimtelijk zo, lekkere balans zo.. heb eerdere versie helaas gemist ;)
En erg fijn die Rhodes ook natuurlijk :)

Kan de zang erg waarderen iig.. en thumbs up voor de basline klinkt lekker funky, doe je goed :okdan:
Had misschien qua ligging wat lager gespeeld kunnen worden voor het "sub" effect, maar ook daar moet je natuurlijk weer mee uitkijken dat de basline niet je complete akkoordstructuur na de klote helpt :D

Thanks Mac! De eerlijkheid gebied me te zeggen dat die ruimtelijkheid te danken is aan de comment van VCOVCA. Ik heb na zijn feedback toch nog even met de panning gespeeld en dat was inderdaad een verbetering.

Die bass heb ik inderdaad ook een octaafje lager geprobeerd, maar toen kreeg ik problemen met de frequenties en ik wilde perse dit geluid gebruiken. Tja die Rhodes... Met 450 samples van Trigg kom je een heel end :D.

Wanneer kom jij weer met een nieuwe track?

Ik heb de origineel geplaatste track niet gehoord maar wat nu op SC staat klinkt mixtechnisch prima!

De bassgroove kan mij juist erg bekoren! Soms lekker tegendraads;)

De adlibs van de zangeres in de intro vind ik wondermooi, maar de main vocals vind ik een tikkeltje vlak en ongeinspireerd...

Al met al een leuke zomerse track, die ik al een paar keer heb beluisterd hier op mijn vakantie-adres in Zwitserland, Jodelahietiie

Die adlibs was ik zelf ook wel tevreden over, zeker na het tweaken (thanks Exo :)). En die bass, het blijft kennelijk een smaak dingetje. Vocals? Tja... ;)

Hoe dan ook, opnieuw dank voor het luisteren en je feedback!

Thanks Mac! De eerlijkheid gebied me te zeggen dat die ruimtelijkheid te danken is aan de comment van VCOVCA. Ik heb na zijn feedback toch nog even met de panning gespeeld en dat was inderdaad een verbetering.

Die bass heb ik inderdaad ook een octaafje lager geprobeerd, maar toen kreeg ik problemen met de frequenties en ik wilde perse dit geluid gebruiken. Tja die Rhodes... Met 450 samples van Trigg kom je een heel end :D.

Wanneer kom jij weer met een nieuwe track?

Wel lekkere baslijn geworden :mega:

Zet momenteel liever even geen spullen aan in mijn hok, wordt het al snel 30 graden of warmer... weinig productiviteit dus. :D

Waarde componist,

De zanglijn van Paulkeus past net, op het randje...
Verder op m'n koptelefoon, goed om aan te horen!

Groeten,
Scepticist

Wel lekkere baslijn geworden :mega:

Zet momenteel liever even geen spullen aan in mijn hok, wordt het al snel 30 graden of warmer... weinig productiviteit dus. :D

Waarde componist,

De zanglijn van Paulkeus past net, op het randje...
Verder op m'n koptelefoon, goed om aan te horen!

Groeten,
Scepticist

Kan dit zeker wel waarderen!De vocalen vind ik voor het grootste deel echt wel goed klinken.

Heren, mijn welgemeende dank voor het luisteren en de complimenten!

@ Scep: Die zanglijn heb ik handmatig aangepast, die vorige klonk volgens ingewijden nog minder goed.

@ Mac: Ga toch lekker itb werken man! :D

Back