PAS OP, marktplaats Maschine verkoop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Synth71

Ingeburgerd
De link alhier riekt naar ZWENDEL .. De prijzen zijn zeer aantrekkelijk en dat is ansich al heel apart en bij navraag kan men geen echte info geven (men heeft het artikel waarschijnlijk niet en ook niet de nodige kennis) en natuurlijk is het OPHALEN geen optie.

Bestaat ook 1 dag op MP en daarmee vrijwel zeker een grappemaker die snel geld wilt verdienen door mensen op te lichten.
Let op, het vermoeden is sterk na enkele berichten heen en weer maar het niet kunnen afhalen is voor mij een rode vlag. :duivels:

Tevens een apart artikel voor een gewone all round handelaar, doorgaans verwacht je dan wat meer muziek artikelen in het assortiment en niet parfum, joggingpakken en zwembroeken.

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...c1254e7aa85845826d5acd&previousPage=mympBuyer

Het nederlands komt ook uit een computer of een hoofd dat op de lagere school z'n gedachten er niet echt bij kon houden.

Uit het email verkeer lijkt het erop dat het wel om een Nederlander gaat maar waarschijnlijk gewoon een simpele ziel.

Bied ik 100000 euro, stuurt 'ie een mailtje dat 'ie het bod niet accepteert, simpele ziel inderdaad. Advertentie is al weer weg. Ben ook benieuwd wat de eigenaar van saleshop.nl hiervan vindt.

Janjan50 is reeds vertrokken van MP..

Ik gooi hier een slot op!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back