Pearl Syncussion

Bass Bizarre

Stamgast
Ik pas laatst bij een maat van me en die had zo'n pearl syncussion staan, nou wil ik weten wat die dingen tegenwoordig nog moeten kosten, het is echt een mega vet appartaatje, je kan er echt bizarre bassdrums met maken waar je een huis mee kan laten instorten.:D

Als hij hem kwijt wilt zou die boost303 op synthforum kunnen mailen die wilt er al een tijdje een.

Ow dat valt opzich wel mee, ik kan ze nergens vinden op het net, zijn er nog veel van in omloop?
Ik heb er al een, maar ik zou er nog wel eentje willen.

Jij had er toch nog een Monopoly

Op marktplaats staat er geen een, ik kan er zelfs niet eens informatie over vinden op een site.

Ik ben bijna 3 jaar zeer actief opzoek geweest naar een syncussion. Sinds 2 weken geleden heb ik er eindelijk een kunnen bemachtigen. Ik doe hem nooit meer weg. Dit geld denk ik ook voor de meeste huidige syncussioneigenaren. Er zijn er destijds best veel gemaakt (en is zit ook verschil in de klank van syncussions) maar ze zijn bijna niet te krijgen. Als ik de kans krijg om er nog een te kopen doe ik het denk ik ook

Tegenwoordig moet je toch rond de 500 gaan neertellen voor een Syncussion wil je er snel een vinden. Wees in ieder geval blij als je er al een kan vinden.

De SY1 rocks

Mmhh. Toch wel lastig om een beetje cool vintage spul te vinden voor weinig geld.

Maar Boost, als jij er al zo lang naar op zoek bent geweest, weet je vast wel een site met wat plaatjes en samples van de syncussion, alleen bij keyboardmuseum.com heb ik een piepklein plaatje gevonden maar verders is er verdomd weinig over te lezen en te horen. Ahh nee, ik betrap me zelf nu op een nieuwe verslaving, die analoge drumcomputers en synths heet, ze hadden me er nog zo voor gewaarschuwd.

Re: Pearl Syncussion

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
Ik pas laatst bij een maat van me en die had zo'n pearl syncussion staan, nou wil ik weten wat die dingen tegenwoordig nog moeten kosten, het is echt een mega vet appartaatje, je kan er echt bizarre bassdrums met maken waar je een huis mee kan laten instorten.:D

kan je van hem geen samples krijgen, en fotootjes maken??

Re: Re: Pearl Syncussion

Re: Re: Pearl Syncussion

Origineel geplaatst door Vinsound
kan je van hem geen samples krijgen, en fotootjes maken??

Ja, maar omdat ik er verder toch nog niks mee kan, en hij niet bepaald in de buurt woont,is het toch makkelijker via internet. Het gaat eigenlijk meer om de specificatie's, tis toch vaag dat hem niet bij vintagesynth hebben gezet.
Als ik zelf een sampler heb dan ga ik dat kastje helemaal leeg samplen.

komt wel vaker voor dat er bepaalde synths niet vermeld staan.
Vaak zijn dit de onbekende en weinig verkochte synths.
De sites zijn ook vaak een uit de hand gelopen hobby, denk ik.
Je kan niet alles vinden, zullen ze bij vintagesynth ook wel tegen aanlopen.

Ik heb hier bijvoorbeeld een Seiko DS250 synth/keyboard, info op het net, vergeet het maar.

Aan links en samples kan ik je niet helpen, succes ermee.

Vins.

Origineel geplaatst door Boost303
jip, weinig geld en cool (analoog) spul is een paradox

In principe is 500 eigenlijk ook nog weinig geld als je kijkt wat je er voor terugkrijgt. Een syncussion eet een tr808 en 909 echt als ontbijt. De hele TR serie klinkt echt als een natte scheet in verhouding tot de Syncussion
En toen kneep iemand in je arm en werd je wakker.
Een pearl is toch maar tweestemmig of niet?

Probeer de SDS-3 eens. :)

Origineel geplaatst door Bass Bizarre
Maar Boost, als jij er al zo lang naar op zoek bent geweest, weet je vast wel een site met wat plaatjes en samples van de syncussion, alleen bij keyboardmuseum.com heb ik een piepklein plaatje gevonden maar verders is er verdomd weinig over te lezen en te horen. Ahh nee, ik betrap me zelf nu op een nieuwe verslaving, die analoge drumcomputers en synths heet, ze hadden me er nog zo voor gewaarschuwd.

T aparte van de syncussion is dat de kicks niet echt goed te samplen zijn om dat de klank woordoor hij eruitspringt (naast dat die vol en vet klinkt) wordt veroorzaakt doordat de decay enorm lang is en die er mooi doorloopt in de volgende getriggerde beats. Dat is niet te samplen

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd

Boost.. te gek dat je er nu eindelijk een te pakken hebt. Je was er al eerder dicht bij.. maar goed.. ;)

Back