• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Yamaha SY1

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Klinkt wel lekker!

Maar ik zit niet te wachten op toetsen.. Mensen wees er snel bij!

Hij bromt wel lekker! :)

Kun je ook iets hoger iets opnemen, maar als lead ipv baseline? Ik ben benieuwd hoe ie daar klinkt.

Je moet de aftertouch via cv aan kunnen sturen . Dan kan je helemaal 303 achtige accenten nabootsen .
Maar er hoeft uiteraard niet alleen 303 stuff mee gemaakt te worden .
Heb er al een paar heerlijke funk lijnen mee gemaakt .

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Hij bromt wel lekker! :)

Kun je ook iets hoger iets opnemen, maar als lead ipv baseline? Ik ben benieuwd hoe ie daar klinkt.

Zal ik later ff doen .
Moet weer aan het werk . Ben alweer over mijn deadline heen .
Had gisteren een remix af moeten hebben maar heb vrijdag wat spulletjes geruild die ik niet meer gebruikte voor een Jomox Xbase 09 . Zit hier de hele tijd gabber beats te maken ;)

Origineel geplaatst door mono-poly
potver nu ga ik me toch twijfelen zeg
Daar kan ik me iets bij voorstellen.. maar je had toch geld nodig... Moet je 605 euro van mij hebben? ;)

Die SY-1 kwam toch ook in de fillm
Close Encounters of the Third Kind voor...

Francois Truffaut izat er toech achter en speelde
die bekende tune...

Attachments

• closeencounters_01.jpg
    closeencounters_01.jpg
    10,7 KB · Bekeken: 79
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back