• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Tascam FW-1804 aangeboden

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

BurnettX360

Nieuwkomer
Wegens upgraden naar MAC OS X Mountain Lion (64 bit) moet ik met pijn in mijn hart afscheid nemen van m'n Tascam FW-1804. Deze geluidskaart is me altijd goed bevallen, maar helaas zijn er voor de Mac geen 64 bits drivers voor beschikbaar en ik wil niet terug naar Windows. Onder Windows draait 'ie echter probleemloos op zowel 32 als 64 bit.

De Tascam/Frontier Design Group FW-1804 is dan ook een super interface voor Windows 32 en 64 bit. De kaart brengt de meeste features van de FW-1884 maar dan in een 19" rack versie. De FW-1804 heeft vier fantastische XLR microfoon inputs met analoge inserts en phantom power voor condensator microfoons. Verder heeft hij nog 4 line inputs en ADAT in en uit voor nog eens 8 extra inputs en outputs.

De FW-1804 heeft verder nog 2 MIDI inputs en 4! MIDI outputs en een word clock aansluiting en op de voorkant nog een guitar-level input.

Specs:
18-in/12-out audio interface
Records at up to 96kHz/24-bit
Four balanced XLR / 1/4" TRS mic/line inputs with phantom power
Four balanced 1/4" TRS line inputs
1/4" TRS insert jacks for channels 1-4
S/PDIF and ADAT digital input and output
Word clock in and out
Balanced 1/4" TRS monitor outputs
Headphone output with level control
Two MIDI inputs and four MIDI outputs
Assignable Footswitch jack
Includes GigaStudio 3 LE
Includes Steinberg Cubase LE 48-track 96kHz workstation software
Dimensions: 19"W x 3.75"H x 14"D
Weight: 12.6 lbs.
Compatible with the latest Intel Macs until Mac OSX Lion in 32 bit mode
TASCAM Driver support for all Windows and Mac Platforms including Windows 7 64 Bit as well as the 32 Bit systems.

De vraagprijs voor deze mooie unit: 200 euro.

Attachments

• FW-1804Front.jpg
    FW-1804Front.jpg
    20,7 KB · Bekeken: 171
  • FW-1804Rear.jpg
    FW-1804Rear.jpg
    26,2 KB · Bekeken: 158
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back