kristal diodes voor effect, toeterknop voor heftruck

Status
Please reply by conversation.

onrust nv

Onrust industriëele audio
In'n industriële bekisting op'n berg roestig ijzer
ik ben opzoek naar minimaal 4 dezelfde kristal diodes om een effect te bouwen, heeft iemand die nog ergens liggen?

ik ben ook opzoek naar meerdere toeterknoppen voor heftrucks die normaal open én normaal gesloten zijn dus met 4 soldeer punten ook voor een geluids effect

dus als iemand me aan die spullen kan helpen of een site weet waar je aan dat soort spul kan komen hoor ik't graag

nou de knop die op een heftruck zit om te toeteren, hier heb ik een geluids onderbrekings knop en A/B switch meegemaakt en die kraken niet

Iets met een relais dus...

ik ben zo techisch als een zak aardappelen, dus ik zou't niet weten maar die knoppen zijn industrieel dus ook geschikt voor een peNdaal want het is super bastardproof

Een slagvaste drukknop?
Deze heeft zowel een maak als verbreekcontact.
attachment.php

Cheers,
Exo. :mega:

Djiezes, wat een afbeeldingsgrootte! VCOVCA Help! kan je deze wat verkleinen a.u.b. - s.v.p. - b.t.w. - etc...

Attachments

• SLAG_GROUP.jpg
    SLAG_GROUP.jpg
    23,9 KB · Bekeken: 53
Last edited by a moderator:
Touch of the master jonge.. :D

ja , de 1n34 [a] van sylvania zoek ik eigenlijk ook al jaren een leuk setje :)

Ik heb hier nu een paar oude liggen met afgebroken pootjes of erg verweerd, dus niet meer bruikbaar , maar lijkt me in de toekomst eens leuk om er een overdrive/fuzz of ringmodulator mee te maken.

1n34a.jpg

ja , de 1n34 [a] van sylvania zoek ik eigenlijk ook al jaren een leuk setje :)

Ik heb hier nu een paar oude liggen met afgebroken pootjes of erg verweerd, dus niet meer bruikbaar , maar lijkt me in de toekomst eens leuk om er een overdrive/fuzz of ringmodulator mee te maken.

1n34a.jpg

dat was't plan dus ook zijn er ook nog andere kristal diodes?

Status
Please reply by conversation.
Back