Nieuwe track: RFID

PsychoBob

Ouwe rot
https://soundcloud.com/mystic-man/rfid

http://nl.wikipedia.org/wiki/Radio_frequency_identification

Coole titel, heel coole lyrics (jazeker) en een fantastische plaat.. De beste die ik vandaag gehoord heb.. Super !!

Vanwaar komen de vocals als ik mag vragen ?

Dat ben ik zelf: een eenzame amateur die z'n best doet... :D

zoals je kon zien heb ik hem gedownload. Niet om te slijmen, maar wat een coole plaat zeg !!

En stiekem hoop ik op een collabje, jouw stem (en de daarbij horende Illuminati-lyrics) op Gloomer zijn wacko dansmuziek. :biertje:

Met een :biertje: en een :peukie: was het wel te doen met die hitte.

lekker man :)
ik ben nog niet helemaal overtuigd van de mix
die is ietsje te steriel naar mijn smaak voor een zweterige track
ook de timing misschien hier en daar net ietsje te netjes of zo

Goede track! blazers mogen van mij wel wat harder en instrumental heeft een beetje té veel verb (niet de dub echo's maar de overall instrumentale mix) mag net iets droger, badje zit nu net iets te vol zeg maar.
hoor je vooral op de laptop goed

Lekker plaatje.. erg rielext..

Leuke lyrics ook, lekker bij de tijd... Leuk om zo'n big brother hi tech dingetje in de reggae song te behandelen...

Bedankt voor de positieve reacties!

@Gloomer: ik vind het best! :-) Ik kan je de droge audiotracks sturen van zang, percussie en gitaar. Kun je zelf een vocoder toevoegen en effecten, etc... Als bonus krijg je de geremasterde versie, waar wat foutjes uit zijn gehaald. PM me je e-mail adres maar.

Oh ja, alvast wat gegevens: tempo = 152 de akkoorden zijn Am-Em Am-F. Ben benieuwd wat je ermee gaat doen... :)

Ik heb een .rar bestand naar je gestuurd met de audiobestanden. Heel veel succes en we gaan van je horen op het forum! :)

Soms mag je wel iets meer freaken, met de losse pols, want het klinkt zo 'verplicht' hier en daar. De zang is wel cool. Net niet reggae genoeg, maar komt wel heel dichtbij. Tekst vind ik ook cool, er mag echter iets meer tekst bij van mij.

Voor de rest, erg toffe plaat! Applausje voor jezelf :D

Thx Squeekz voor je commentaar, ik kan daar wel wat mee!

Leuke track! Je stemt klinkt m.i. nog iets te 'gaaf' / stereo, met die keurige reverb er overheen. Misschien de reverb wat afzwakken en heel af en toe er dub delay er overheen?

Dub delay op 02:52: welke gebruik je? Ik vroeger altijd de tape delay op deze pagina maar die werkt niet meer lekker op Win7x64 / Cubase 7. Vooralsnog DubStation maar ben ik iets minder tevreden over.
Verder ben ik benieuwd naar de gebruikte instrumenten voor bassline, slaggitaar en blazers .. mits je dat wil sharen natuurlijk. :)
Verder: gedurfd .. volgens mij doen niet zoveel synthforummers eigen vocals. :)

Bedankt voor je input, Michiel!

De delay die ik gebruik is Dubstation. De drums zijn Battery met samples van een SDS-V, de bas is Kontakt met de Instant Bass library, de piano is Truepianos, orgel is VB-3, el. gitaar is een echte Hohner G2T, percussie (woodblocks en cabasa) zijn echt, sax is Kontakt (standaard library), reverb is Lexicon en Reverence...

Lekkere track zeg!

Back