Feedback nodig

KeyboardMaster

Ingeburgerd
Het is een behoorlijk tijd geleden dat ik voor de laatste keer wat heb gepost op Synthforum, maar ik ben met de release van Logic X (véél functies...) weer eens naar het produceren van materiaal gaan kijken. Ik heb circa een week geleden het volgende in elkaar geknutseld:

https://soundcloud.com/joost-de-goffau/logic-leren-part2

Van de week wil ik deze afmaken (hij wordt sowieso nog zeker een minuutje langer), maar ik hoor graag nog wat externe feedback voor ik het geheel definitief ga finishen. Voor de Logic X gebruikers, ik heb gebruik gemaakt van de 'Electronic' preset project setting. Ik gebruik deze track voornamelijk om Logic beter te leren kennen.

Ik ben nieuwsgierig wat jullie ervan vinden :)

Ik neem aan dat je het wat saai/eentonig vindt? Ik zal eens kijken of ik wat meer variatie kan toevoegen aan het geheel.

Los van saai/eentonig zit er geen groove of wat dan ook in. Probeer er eens op te swingen.....elk geluidje staat zwaar statisch op de tel, dat irriteerd mij.
Kwa sound klinkt het zwakjes en de geluidskeuze doet mij ook weinig. Meer leven erin blazen.

Het lijkt wel of je een hardcore achtig ding hebt gepakt en dat vertaald hebt naar dit nummer. Ik bedoel daar inderdaad ook mee dat alles enorm vierkant is, precies datgene wat hardcore achtige stijlen ook hebben. Ik meen zelfs in de verte een bekend deuntje uit die stijl te horen, maar ik ben niet zo ingewijd dat ik dat meteen weet welke.

Wat dit nummer betreft allemaal erg soft.

Paul

Back