DSI Tempest

Status
Please reply by conversation.

Root90

Ingeburgerd
Ik ben al een tijdje op zoek naar een Tempest, van de grootheden Dave Smith en Roger Linn. Hij's in de winkel nog steeds te koop, maar 1800 euro voor een arme student is simpelweg een klein tikkeltje teveel. Heb hier al een aantal keren op wat "te koop" draadjes gereageerd, maar steeds net iets te laat. Dus als ik 'm tweedehands van iemand kan overkopen, graag.

Het probleem is alleen dat ik hier niet op Marktplaats kan, haha. Maar zodra ik thuis ben, zal ik ernaar kijken. Bedankt voor de tip.

Hahah, mooie is dat.

Naja, ik kom zelf uit de richting van Zuid-Holland (en dan ook echt het zuiden van Zuid-Holland), dus ik kachel niet casual even naar Amsterdam toe. Al is 1200 wel weer een leuke prijs... Naja, anyways, thanks for the heads up! Als iemand hier nog z'n Tempest kwijt wilt, hoor ik het graag.

Gisteren bij de Feedback Rotterdam nog even een goed lange testrit gehad op de Tempest, en toch besloten dat het voorlopig een klein beetje too much is. Zowel qua geld als qua diepte van het apparaat. Ik vrees dat ik er als arme student voorlopig niet de tijd of het geld voor heb. Misschien over een half jaartje ofzo weer verder kijken. Kan hier ook een :slotje: op?

Status
Please reply by conversation.
Back