feedback gevraagd

viron666

Ingeburgerd
ik heb al een tijd niks meer gemaakt maar ben er toch maar weer eens voor gaan zitten.

het is een rollend tech house nummer geworden.

laat maar weten wat jullie er van vinden.

als het niet je ding is toch graag wat technische feedback.

bedankt voor je feedback,

ben misschien wat enthousiast geweest met de fxjes,haha

ik heb juist een kick genomen met niet te oemf zeg maar omdat de baseline vrij prominent is.
misschien wat meer mid in de kick.

wat bedoel je met klierig?

er lopen wat perc loopjes onder,denk dat ik deze wat meer moet sidechainen en wat eq,en.

eerst maar eens wat meer reacties afwachten voor dat eindeloos ga lopen pielen.

alvast bedankt.

Precies van Padl zegt over die kick. Die hoge klik stoort mij. Wat gebeurt er als je er gewoon een lp overheen zet?

Die bass vind ik lekker, die groeft wel fijn. Misschien wat minder side chain op die pads op 1:33. Die phaser op de bass op 1:58 vind ik zelf wat minder geslaagd. Haalt teveel diepte uit de track. Vanaf 2:48 zou ik graag een variatie in de bass horen. Na de break mag je van mij wel even iets met de akkoorden spelen :). Even 5 noten omhoog en dan weer terug of zo. Vanaf 5:18 begint de track eigenlijk op gang te komen. Da's naar mijn smaak wat aan de late kant. Tot slot, en dan houd ik echt op, mis ik wat verbindende elementen tussen de blokken. Het is "gaan en groeven", "stop" en weer "gaan groeven".

Los van bovenstaande vind ik het wel een heel dikke track! Dit zou ik thuis zeker draaien. :okdan:

thanx voor de feedback

die pad is een eigenlijk een lange reverb van 1 van de synth's in de break ,daar zit waarschijnlijk nog de delay op.

die phaser is geen phaser ,maar gewoon een locut filter net als op de kick die ook op dat moment even het laag er uit halen om het nummer daarna weer op gang te laten komen was mijn idee.

die variatie in akkoorden ga ik wel even uitproberen,kijk ook gelijk even naar de kick valt mij nu ook wel op ja.

voor de rest neem ik de tips mee naar volgende projecten,ik heb heb zelf al wat te vaak gehoord!! haha

Lol, bij gebrek aan kritiek en omdat ik zo genegeerd wordt op dit forum... :-P
Zal ik eens kritiek geven!
Sorry, maar ik vind dit trackje saai en voor de hand liggend...
Misschien af en toe ook spannendere akkoorden uitproberen? :S
Verder is natuurlijk de afmixing en mastering wel goed geregeld...
Waarvoor mijn complimenten!

:-P

:W

het is zeker geen vernieuwend iets dat ben ik met je eens,dat zal voor mij nog wel even duren voor ik dat kan.

grappig is wel dat je de mix en mastering oke vind,heb daar best wel moeite mee.

Hmmm, wat was ik gisterenavond kritisch! Misschien wat onterecht.....
Zo hoog is het niveau van mijn eigen producties ook weer niet!
Wellicht dat die lekkere glaasjes rosé mij wat overmoedig hebben gemaakt...
Trek het je maar niet teveel aan hoor! :S

maakt niet uit hoor als je om een mening of kritiek vraag moet je niet verwachten dat het altijd positief is.

als ik er maar wat mee kan,..anders trek ik me er niet zo gauw wat van aan.

ben benieuwd hoe je kritiek is als je aan de sterke drank zit,..

Met een sterke borrel op zou ik waarschijnlijk minister president willen zijn...
Dus kan ik daar maar beter voorzichtig mee blijven... ;-)

Back