Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
ik denk dat teluur bedoeld;
waarom nummers bundelen tot 1 door jouw samengesteld pakket terwijl mensen wanneer ze het willen ook net zo makkelijk 2 of meer links aan kunnen klikken...
deze service die je aanbied heeft eigenlijk niet echt een toegevoegde waarde voor de potentiele luister aars...

ik denk dat teluur bedoeld;
waarom nummers bundelen tot 1 door jouw samengesteld pakket terwijl mensen wanneer ze het willen ook net zo makkelijk 2 of meer links aan kunnen klikken...
deze service die je aanbied heeft eigenlijk niet echt een toegevoegde waarde voor de potentiele luister aars...

Vind het persoonlijk wel leuk om zeer lange nummers aan te bieden en ik zoek nummers uit die redelijk bij elkaar passen en behoorlijk goed overgaan in elkaar.:okdan:

Vind het persoonlijk wel leuk om zeer lange nummers aan te bieden en ik zoek nummers uit die redelijk bij elkaar passen en behoorlijk goed overgaan in elkaar.:okdan:

En zo worden de nummers ook meteen een heel stuk gevarieerder door de mengeling van verschillende nummers. Bij de nieuwe Gaia zal ik dit ook gaan uitvoeren op deze manier.:okdan:

En zo worden de nummers ook meteen een heel stuk gevarieerder
de nummers zelf nateluurlijk niet, maar we begrijp wat you meen.

...door de mengeling van verschillende nummers...
maar toch vind ik het vreemd; je hebt de albums (ooit) gemaakt met een idee (lijkt me); ze zijn een specifiek product met een verhaal/concept/sfeer/etc. ...

de nummers zelf nateluurlijk niet, maar we begrijp wat you meen.

maar toch vind ik het vreemd; je hebt de albums (ooit) gemaakt met een idee (lijkt me); ze zijn een specifiek product met een verhaal/concept/sfeer/etc. ...

Ja, maar doe het ook om een beter overzicht te krijgen en heb hiermee ook meteen de nodige nummers kunnen cancellen die teveel op elkaar gingen lijken.:D

het waar mogelijk uitwissen van de magix sporen :D

De nummers die verschijnen op de mix albums zijn grotendeels met hardware synths gemaakt aangevuld met magix samples. De volledige magix nummers zijn allemaal door me verwijderd, dus die komen niet meer terug.

Vanaf het album Gaia ga ik alleen nog maar hardware synths gebruiken en ga met de nieuwe nog aankomende synthesizers flink aan de slag.:D

Kleine verandering bij bandcamp:

De tweede Lost Tracks from Forgotten Tapes is samengevoegd met de eerste. En een aantal vergeten Journey tracks zijn samengevoegd als bonus bij het album Journey. Beide albums zijn gratis te downloaden.:okdan:

De nieuwe stijl covers zien er over het algemeen frisser uit dan de oude. :okdan: Word het ook al een beetje beluisterd/gekocht op Bandcamp?

Trouwens, hoe heet die ene track wat je gemaakt had ook alweer, met die bliksem- en vogelgeluidjes op het eind? Die was iets van 10+ minuten. Ik zou hem zeker op SoundCloud plaatsen, samen met die techno track van laatst.

En mijn nieuwste project na Gaia, "La Veuve" van Akku und Abbel. Niet schrikken bij de hoes.

Wordt een soort "X" als van Klaus Schulze, alleen dan ipv filosofen ter dood veroordeelden door de jaren heen in Frankrijk.

Attachments

• La Veuve.jpg
    La Veuve.jpg
    49,3 KB · Bekeken: 83
Laatst gewijzigd:
Ik zit net naar Symphony te luisteren.
Heb je daar nu gewone midi files voor gebruikt?
De stijl en de bewerking ervan zegt me dat je het niet zelf heb ingespeeld.

Wel zelf gespeelt, alleen veel stukken geprogrammeerd destijds omdat bepaalde stukken erg moeilijk waren, dus zeg maar half om half.:D

De nieuwe stijl covers zien er over het algemeen frisser uit dan de oude. :okdan: Word het ook al een beetje beluisterd/gekocht op Bandcamp?

Trouwens, hoe heet die ene track wat je gemaakt had ook alweer, met die bliksem- en vogelgeluidjes op het eind? Die was iets van 10+ minuten. Ik zou hem zeker op SoundCloud plaatsen, samen met die techno track van laatst.

Ik weet niet meer uit mijn hoofd wel nummer dat is, wellicht nu als mix vermengd met andere nummers.

De hoesjes zijn inderdaad een stuk mooier geworden, ben er ook wel erg blij om dat ze er stukken beter uitzien.

Ga zoals gezegd alleen nog maar hardware gebruiken, zit nog op de Korg Monotribe en de Roland M-Vs-1 te wachten. Ben wel al bezig met Gaia, maar nog niet echt aan het opnemen. Dit doe ik vanaf eind november als ik alle spullen binnen heb.:halleluja

Daarom ook staan de klassieke albums gratis te downloaden, omdat het deels dus geprogrammeerd is. Maar ben er niettemin best tevreden me hoe de albums geworden zijn destijds.:D

nou ja, 'hoesje'... het zijn nutuulk slechts ende gewoon plaatjes die men kan bekijken naast/tijdens het beluisteren van de MP3's...

Gaan niet moeilijk doen, hè 6??:dubbel::dubbel:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back