dat hadden de fans blijkbaar niet eens opgemerkt...
zo moeilijk is het toch niet om 1 op oor te kunnen vaststellen welke met magix zijn gemaakt...?
Klopt, maar ik was te gemakkelijk om alles neer te zetten, ben erg gemakzuchtig wat dat betreft.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dat hadden de fans blijkbaar niet eens opgemerkt...
zo moeilijk is het toch niet om 1 op oor te kunnen vaststellen welke met magix zijn gemaakt...?

vandaar dus ook dat je op een gegeven moment koos om magix te gebruiken?Klopt, maar ik was te gemakkelijk om alles neer te zetten, ben erg gemakzuchtig wat dat betreft.![]()

vandaar dus ook dat je op een gegeven moment koos om magix te gebruiken?
maar gaan de magix tracks nu alleen weg omdat een paar mensen dat hebben geoppert?
er zijn vast ook wel personages die de magix muziekjes net zo geinig vinden om naar te luisteren...

Er komt dadelijk nog maar 1 album online. The complete works of Phochos.![]()
Het download wel een stuk makkelijker dan.

vast nietVoorlopig laat ik het zo.![]()
of ga je nu iets anders verzinnen om de thread up to greet te houden? 
Jij moet het wel ontzettend druk hebben, een baan, een studio waar dingen al jaren komen en gaan, meer dan 125 albums uitgebracht, en dan nu ook nog een complete reorganisatie van al je muziekwerken en online materiaal. Ik vind het knap.![]()
je moet je archieverings skills op peil houden nutuulk![]()

Verschillende, uit de Yamaha HE8, de Yamaha PSS680, de Yamaha PSR-E323 en de yamaha DJX.![]()
daar wellicht niet nee maar ik had het over de archivering van je tracks thuis nutuulk...Dat is daar niet meer nodig
jos kojn een paar nrtjes vanje al .. maaaruh best ok divers en nicey record vraag me soms af ofje de BOEL be piepeldt ;-] haha .. pixies van pss/ en ander budget gear ...
bdoel t klinkt as een klok;-] biggup'-]
im impressed ... dan wel by de profile pix ... in je badjas ;-]]
sigaartje erby hugh heff stylio;-]
https://soundcloud.com/phochos
![]()