Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
dat hadden de fans blijkbaar niet eens opgemerkt...

zo moeilijk is het toch niet om 1 op oor te kunnen vaststellen welke met magix zijn gemaakt...?

Klopt, maar ik was te gemakkelijk om alles neer te zetten, ben erg gemakzuchtig wat dat betreft.:D

Alvast de hoes van The Fonos Mixes. Later nog een van de nummers van het album.

Attachments

• The Fonos Mixes.jpg
    The Fonos Mixes.jpg
    71,1 KB · Bekeken: 85
Klopt, maar ik was te gemakkelijk om alles neer te zetten, ben erg gemakzuchtig wat dat betreft.:D
vandaar dus ook dat je op een gegeven moment koos om magix te gebruiken? :D
maar gaan de magix tracks nu alleen weg omdat een paar mensen dat hebben geoppert?
er zijn vast ook wel personages die de magix muziekjes net zo geinig vinden om naar te luisteren...

En hier een van de nummers, Terrania (bestaande uit nummers van de oude albums Creation en Eppure Si Muove) uitgekomen op de cd op het label van Fonos Records, V Is For Vintage.

Enjoy.

https://soundcloud.com/phochos/terrania-the-mix-mp3

vandaar dus ook dat je op een gegeven moment koos om magix te gebruiken? :D
maar gaan de magix tracks nu alleen weg omdat een paar mensen dat hebben geoppert?
er zijn vast ook wel personages die de magix muziekjes net zo geinig vinden om naar te luisteren...

Nee hoor, daarom gaf ik ook aan dat ik nummers ga uitzoeken waar zowel hardware als Magix software op zit. Bij de Fonos cd's heb ik ook wat aan Magix gebruikt, moet ik toegeven.:halleluja

En nog een aantal veranderingen in bandcamp:

-Opera Laakwa en Quarter Lake Opera gezamenlijk onder titel Opera Quarter Lake. Twee nummers gratis te downloaden.

-Gelb Blau, Blau Grün en Blau Orange van Haags Timmerbedrijf gezamenlijk onder de titel Gelb, Blau, Grün und Orange. Een aantal nummers zijn gratis te downloaden.

-Journey en Tekna gezamenlijk onder de titel Journey To Tekna. Album helemaal gratis te downloaden.

Er komt dadelijk nog maar 1 album online. The complete works of Phochos. :) :)
Het download wel een stuk makkelijker dan.

De meeste bij elkaar passende albums zijn nu wel samengevoegd. Voorlopig laat ik het zo.:D

Even zonder flauwekul, dat is best een goed idee. Als nu echt alleen de aller-allerbeste tracks van ieder album worden gepakt en bij elkaar komen op één verzamelalbum van max. vier of vijf cd's, dan zou dat best een aanschaf waardig zijn. En dan de overige tracks/albums verwijderen (alleen van de interwebz, niet van de harde schijf thuis) en alleen nog maar nieuw spul uitbrengen. Lekker overzichtelijk en een frisse start.

Vind de stelling vanWootson wel goed, alleen houd ik het niet bij 5 albums. In ieder geval blijven de Fonos albums staan en de albums waar alleen maar hardware is gebruikt. Van de albums gemengd zal ik de hardware nummers eraf halen en daar een andere titel aan geven.:okdan:

Bij deze zijn nu alle Magix albums verwijderd en ben ik nog bezig met het samenvoegen van de volgende albums:

-Colours Of Infinity en Out Of Time samen, nieuwe titel Colours Of Infinity / Out Of Time.

-Classical Move, Symphony, Concerto en Pictures....... komen allemaal onder de titel Classical Move.

-Gelb-Grün en Grau gaan ook samen, nieuwe titel wordt Gelb-Grün-Grau.

Laatst gewijzigd:
Jij moet het wel ontzettend druk hebben, een baan, een studio waar dingen al jaren komen en gaan, meer dan 125 albums uitgebracht, en dan nu ook nog een complete reorganisatie van al je muziekwerken en online materiaal. Ik vind het knap. :okdan:

Jij moet het wel ontzettend druk hebben, een baan, een studio waar dingen al jaren komen en gaan, meer dan 125 albums uitgebracht, en dan nu ook nog een complete reorganisatie van al je muziekwerken en online materiaal. Ik vind het knap. :okdan:

Mijn baan is definitief weg, hoef ook niet meer terug te keren op het Nationaal Archief. Krijg nu een werk naar werk traject, gaan ze kijjken of er nieuw werk voor me is. Maar zet er mijn vraagtekens bij. Maar we zien wel.
Maar vind het wel leuk om mijn muziek te re-organiseren. Leukste is natuurlijk om nieuw werk op te nemen, daar ga ik binnenkort mee verder in de studio.:okdan:

je moet je archieverings skills op peil houden nutuulk :D

Dat is daar niet meer nodig, ze zijn meer een museum geworden, daarom gooien ze er nog meer mensen uit, t/m schaal 7 verdwijnen, alleen de hogere die er een zooitje van gemaakt hebben door de jaren heen mogen blijven.:duivels::duivels:

Verschillende, uit de Yamaha HE8, de Yamaha PSS680, de Yamaha PSR-E323 en de yamaha DJX.:D

jos kojn een paar nrtjes vanje al .. maaaruh best ok divers en nicey record vraag me soms af ofje de BOEL be piepeldt ;-] haha .. pixies van pss/ en ander budget gear ...

bdoel t klinkt as een klok;-] biggup'-]
im impressed ... dan wel by de profile pix ... in je badjas ;-]]
sigaartje erby hugh heff stylio;-]
https://soundcloud.com/phochos

:okdan:

jos kojn een paar nrtjes vanje al .. maaaruh best ok divers en nicey record vraag me soms af ofje de BOEL be piepeldt ;-] haha .. pixies van pss/ en ander budget gear ...

bdoel t klinkt as een klok;-] biggup'-]
im impressed ... dan wel by de profile pix ... in je badjas ;-]]
sigaartje erby hugh heff stylio;-]
https://soundcloud.com/phochos

:okdan:

Ik people niemand, is allemaal door mijzelf gespeeld, zelfs de klassieke werken, maar dat heb ik al eerder in deze thread uitgelegd.

De albums van Haags Timmerbedrijf hebben nog een kleine gedeelte Magix erin zitten, maar die nummers vind ik te goed om te cancellen. Daarom blijven die gewoon staan, dus wel samengevoegd. Heb nog een reeks nummers over, zal deze nog bij de nog overgebleven albums toevoegen.:D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back