Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Dannng microscopy 3 (de laatste in dat rijtje soundcloud links) is beyond carl craig 90s detroit techno! :halleluja :biertje:

edit: of meer Derrick May rhythm is rhythm Ka-otic harmony

helemaal mee eens :)

beste track van het album phochos, goed werk hoor :okdan:

erg lekker Phochos, al vind ik de op transparant geperste tracks ook erg lekker, heb 'm in de kast staan hier, bij Godspill gekocht!

Hoeveel BPM hebben je tracks?

Ze zijn live opgenomen, wat speel je live in de stukken en wat wordt door wat voor sequencing gedaan? Of neem je alles afzonderlijk op in multi-sessions?

Gefeliciteerd met een gaaf album! Cheers, Jeroen

Dank voor het compliment.

De stukken zijn gewoon helemaal live ingespeeld op twee sporen stereo met een digitale recorder. De sequences komen van de Yamaha HE8 en de Yamaha DJX voor namelijk, zoals je hoort wissel ik veel meer af dan vroeger toen ik deels samples van Magix gebruikte.

Voor Smackos:

Ik laat het nummer gewoon zo, het is nog altijd een hobby van me en hoef niet zo nodig weer een hitje te fabriceren. Heb er nu weer heel veel zin in om muziek te maken, ga proberen zoveel mogelijk uit de studio te fabriceren, ga straks beginnen met The Somnium.:D

Misschien als je het hobby keyboard FM geluid gewoon nog een keer opneemt, door een reeks aan effecten haalt en alleen het natte signaal er terug in mengt?

Ik vind die foto ook wel geweldig op SoundCloud trouwens:

avatars-000043179356-a68d80-t500x500.jpg

Sloffen, badjas. Chillend.

Meestal heb ik de badjas aan, zeker als ik niet de deur uit hoef.

Attachments

• TheSomnium.jpg
    TheSomnium.jpg
    37,9 KB · Bekeken: 83
Prince heeft er 44! En phochos gaat 'm voorbij! :D

Discovering heeft trouwens een aantal gave tracks. Knap hoor!

ah, de typiche balken in industrieel blauw zijn trug :D
had je daar niet een beter oog van een dame ofzo voor kunnen nemen, deze is niet helemaal je van het zeg maar...

Dat is mijn eigen oog.

Ook nog even iets anders:

Micro Macro - The Sequel verschijnt bij bandcamp iets anders als op soundcloud. Het eerste nummer, Macro-Scopy 1, vond ik toch niet helemaal je van dat en omdat hij nogal te hard was opgenomen, heb ik hem laten vervallen. En omdat je maar een bepaald aantal MB's kunt uploaden, zijn de langere nummers in tweeën gesplitst en is de volgorde nu zo:

Macro-Scopy Part 1 t/m 4 en Micro-Scopy Part 1 t/m 4.

Hij wordt nu door mij ge-upload op bandcamp.:D

En ik heb zoveel zin in muziek maken in de studio dat ik van de week wellicht nog een album ga opnemen, nog geen titel, maar wordt een album met volledige improvisaties.:okdan:

Ik heb bij souncloud alles weggehaald, wie het gedownload heeft, heeft daarmee unieke exemplaren.:dubbel::dubbel:

O? Hoezo heb je alles bij soundcloud weggehaald?

Ja, die volgorde klopte dus niet meer met wat ik nu op bandcamp neerzet.:halleluja

Ik doe natuurlijk veel voor mijn fans.:halleluja

En Micro Macro - The Sequel staat ook op bandcamp.:okdan:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back