Micro Macro - The Sequel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Van de bandcamp lijst zijn er nu nog zo'n veertig albums over en er zijn een aantal extra gratis te downloaden om mijn muziek een beetje te promoten. Ik hoef er niet perse geld mee te verdienen maar vind het wel leuk als ik wat positieve reacties krijg op de muziek.

Enjoy all the music lists from Orion Records.:mega:

Zo juist mijn eerste aankoop ooit op bandjecamp gedaan, Opera Lakwaa. :okdan:

Dank voor de aankoop, is een goede keuze, staan mooie stukken op.

:halleluja

..Ik heb tot nu toe 9 albums geschrapt, waaronder de Best Of albums, waren niet meteen de beste nummers die erop staan.
ja, verrek, ik lees het nu ook......:dubbel::dubbel::dubbel:
zo raar is dat toch niet; er zijn wel meer 'Best Of' albums waar geen enkel fatsoenlijk nummer op staat:

a58787.jpg

of

Michael+Bolton+-+The+Very+Best+Of+-+CD%2FDVD+SET-338344.jpg

ja maar dit is the great phooch, die ga je nturluk niet vergelijken met celine dion of michael bolton (die alreeds meerdere keren is vergeleken met een platgereden sinasappel)

:mega:

zo raar is dat toch niet; er zijn wel meer 'Best Of' albums waar geen enkel fatsoenlijk nummer op staat:

a58787.jpg

of

Michael+Bolton+-+The+Very+Best+Of+-+CD%2FDVD+SET-338344.jpg

Ik kan melden dat ik extra ruimte heb gekregen van bandcamp, ipv de 291 MB per nummer kan ik nu 600 MB per nummer uploaden. Zodoende kan ik al mijn lange nummers nu gaan neerzetten. Momenteel ben ik bezig met het uploaden van het album Cosmos en Equivalence. Verder komen ook nog de volledige versie van Movement In Red erop (25.52 minuten) en de volledige versie van het album LIVE.

dat zijn allemaal nummers (in WAV formaat) van bijna een uur dus? :?

Iets meer dan een half uur. En zoals gezegd heb ik dus een nummer van bijna 26 minuten en op LIVE staat een nummer van 23 minuten.:D

overkill aan bytes, je doet iets niet goed dan qua opname, kan de helft kleiner dus...
zeer waarschijnlijk heeft het te maken met een 32 bits instelling (kan op 16 dus)...

Zit al op 16 bits. Op 32 bits kun je veel kortere nummers uploaden. Doe al de hele tijd 16 bits.:okdan:

Maakt verder niet uit, 6, ik ga toch geen nummers van een uur maken en zoja, dan hak ik ze in tweeën.:dubbel:

Deze twee zijn bijgevoegd.

Attachments

• Cosmos.jpg
    Cosmos.jpg
    44,5 KB · Bekeken: 89
  • Equivalence.jpg
    Equivalence.jpg
    60 KB · Bekeken: 90
Ik heb nog een speciale vraag voor de volgende personen (als ze allemaal nog op synthforum zitten):

-Septic Underground
-Arctubulae
-Electroshock Piggybank
-Demian
-Crossfire
-Astronaut

Ik wil the S.E.T.I.-Project, The Search For Poly One op bandcamp zetten, maar daar staan dus ook nummer van jullie op. Vinden jullie dat goed?

Phochos:okdan:

Euhm.. Nou, liever niet eigenlijk dat je een track van mij aanbiedt.
Dat is me al een keer gebeurd, een track van me wordt verkocht in alle grote stores zonder dat ik er iets van terug zie, en ik kan hem zelf niet meer aanbieden omdat 'die ander' dat al doet.

Euhm.. Nou, liever niet eigenlijk dat je een track van mij aanbiedt.
Dat is me al een keer gebeurd, een track van me wordt verkocht in alle grote stores zonder dat ik er iets van terug zie, en ik kan hem zelf niet meer aanbieden omdat 'die ander' dat al doet.

Okee, laat ik de tracks van anderen ervan af.:okdan:

En nog eentje bijgevoegd bij bandcamp, Quarter Lake Opera. Geheel gratis te downloaden.:halleluja

Attachments

• quarterlakeproject.jpg
    quarterlakeproject.jpg
    47,3 KB · Bekeken: 90
Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back