• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Microwave 1 Rev. A 2.0 / SR-JV80-08 Keys of the '60s & '70s

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rizzo

Volkslid
Microwave 1 Rev. A
In super mooie staat met software versie 2.0. De oude eproms krijg je er ook bij.
Inclusief de volgende zeldzame kaarten in een mooi Waldorf hoesje : Rob Papen, Rob Papen Techno Card, 2x RAM kaart met frisse batterij om extra geluiden op te slaan.
Mocht je een Novation Remote SL gebruiken heb ik er ook een super handige template bij. Werkt veel makkelijker dan de Access controller.
525 euro voor dit mooie pakket. Ruilen kan ook zie hieronder.

SR-JV80-08 Keys of the '60s & '70s
100 euro

Ruilen is mogelijk. Een Sequential Six-Trak lijkt me fijn maar ook een Prophet 2000/2002. Een DSI Tetra of misschien kun je mij overhalen om te beginnen aan een modulair systeem?

SR-JV80-08 Keys of the '60s & '70s & Waldorf Microwave 1 Rev. A zijn nog beschikbaar.

Ik heb per ongeluk één RAM kaart dubbel aangeboden (zie ad met Korg A1). Er zit dus maar één RAM kaart bij de Microwave. De prijs mag dan naar 500 euro.

Op verzoek wat foto's. Sorry dat het wat lang heeft geduurd.

Tevens moet ik erbij vermelden dat de prijs vast is! Voor minder neem ik geen afscheid.

Attachments

• SAM_0121.jpg
    SAM_0121.jpg
    42,5 KB · Bekeken: 101
  • SAM_0122.jpg
    SAM_0122.jpg
    40,9 KB · Bekeken: 95
  • SAM_0124.jpg
    SAM_0124.jpg
    42,5 KB · Bekeken: 102
  • SAM_0125.jpg
    SAM_0125.jpg