Te koop 1 paar Yamaha msp5's gekocht op maandag 22 augustus 2011. Er zit een hele kleine beschadiging aan de bovenkant van een van de speakers, het niets noemenswaardig eigenlijk want je ziet het bijna niet, verder zijn ze 100% werkend en zien ze er zo goed als nieuw uit. Ik doe het setje weg omdat ik liever iets groters wil. Met de originele dozen en handleidingen.
400 euro voor het setje
De Sennheiser HD600 komt met aankoopbewijs daterend uit 13 mei 2011 en de originele doos. Hij is in goede staat en werkt perfect
140 euro voor de HD600
Als je de speakers samen met de Sennheiser HD600 koopt mogen ze weg voor 475 euro. Als je ze samen koopt gooi ik er gratis als bonus een oldskool AKG K141 studio bij.
Ik denk dat dit voor een beginnende producer of een producer die wil updaten toch wel een leuk bundeltje is.
Alles kan opgehaald worden in Den Haag
Stuur een PM voor vragen
400 euro voor het setje
De Sennheiser HD600 komt met aankoopbewijs daterend uit 13 mei 2011 en de originele doos. Hij is in goede staat en werkt perfect
140 euro voor de HD600
Als je de speakers samen met de Sennheiser HD600 koopt mogen ze weg voor 475 euro. Als je ze samen koopt gooi ik er gratis als bonus een oldskool AKG K141 studio bij.
Ik denk dat dit voor een beginnende producer of een producer die wil updaten toch wel een leuk bundeltje is.
Alles kan opgehaald worden in Den Haag
Stuur een PM voor vragen