• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Sennheiser HD600 en yamaha msp5 te koop

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

syliano

Ingeburgerd
Te koop 1 paar Yamaha msp5's gekocht op maandag 22 augustus 2011. Er zit een hele kleine beschadiging aan de bovenkant van een van de speakers, het niets noemenswaardig eigenlijk want je ziet het bijna niet, verder zijn ze 100% werkend en zien ze er zo goed als nieuw uit. Ik doe het setje weg omdat ik liever iets groters wil. Met de originele dozen en handleidingen.

400 euro voor het setje

De Sennheiser HD600 komt met aankoopbewijs daterend uit 13 mei 2011 en de originele doos. Hij is in goede staat en werkt perfect :okdan:

140 euro voor de HD600

Als je de speakers samen met de Sennheiser HD600 koopt mogen ze weg voor 475 euro. Als je ze samen koopt gooi ik er gratis als bonus een oldskool AKG K141 studio bij.

Ik denk dat dit voor een beginnende producer of een producer die wil updaten toch wel een leuk bundeltje is.

Alles kan opgehaald worden in Den Haag

Stuur een PM voor vragen:)

Foto's van de speakers en het miniscule krasje, de speakers zijn overigens heel weinig gebruikt ze gaan misschien 1 keer in de week even aan en af en toe om een mix te checken.
2dqkio8.jpg

282xwy.jpg

schop, nogsteeds 300 ze staan in de winkel nogsteeds voor 500 euro + te koop dus echt een koopje dit :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back