Push geneuzel

Status
Please reply by conversation.
Ik heb deze nieuw gekocht bij een fysieke winkel (België) waar ik goede ervaringen mee heb.
Zie bij Bax dat hij leverbaar is in 14 werkdagen, dus 3 weken, bij mij is deze direct beschikbaar.
Just sayin'

Als je iets koopt in de winkel is het zodra je de winkel uitloopt gelijk een stuk minder waard.. Als je het dan verkoopt is het wel tweehands. Dus de volledige winkelprijs vragen is dan niet echt logisch.. Just sayin...

Ik begrijp niet goed waarom jullie zo moeilijk moeten doen, blijkbaar is het niveau hier toch gedaald in de loop der jaren... Een fysieke winkel is toch beter als een webwinkel of niet dan? :s

Ik ga hier niet verder op ingaan ik wil hier ook geen reclame gaan maken..Maar die Studio de Dijk wel scherpe prijsjes daar zo..Maar een beetje een gare site..Wel te vertrouwen?

Ik begrijp niet goed waarom jullie zo moeilijk moeten doen, blijkbaar is het niveau hier toch gedaald in de loop der jaren... Een fysieke winkel is toch beter als een webwinkel of niet dan? :s

Beter DAN een webwinkel. Als je het dan toch over dalende niveaus hebt. :D

En ik zou niet weten waarom een winkel beter zou zijn. Als jij een miskoop gedaan hebt, dan moet je er rekening mee houden dat dat je geld gaat kosten, valt weinig aan te doen. Als jij €50 onder de nieuwprijs gaat zitten, dan lijkt het mij dat dat voor sommige mensen aantrekkelijk wordt. Ik persoonlijk zou nooit een gebruikt artikel tegen de nieuwprijs kopen, als is het maar uit principe.

@ Bazzie

Ik heb de mijne daar besteld, is keurig en nog voor de afgesproken datum afgeleverd. Er is ook een topic over die winkel op het forum en daar is niets dan goeds te lezen.

Status
Please reply by conversation.
Back