• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog CP251 controll processor oa voor Moogerfoogers

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
Apparaat voor het behandelen van cv en gate signalen; zeer uitgebreide mogelijkheden en niet alleen in combinatie met moogerfoogers de moeite waard! zie de moog site.
Vandaag gekocht, nieuw in doos met bon van Verspuy: 374 euro.

Jij blijft het grote raadsel voor velen van ons Leo !

Kopen die bak !
Heel mooi kastje, jongens, waar je _echt_ wat aan hebt.

Doe d'r nog een Voyager en een VX-351 CV expander bij en je hebt een klein semi-modulair systeem !
:duivels:

Origineel geplaatst door conso
Jij blijft het grote raadsel voor velen van ons Leo !

Ga ik jou eens haarfijn uitleggen:

Ik zag bij Verspuy een stapel DOD-effectpedalen en sloeg weer eens door. Na 2 weekjes uitproberen heb ik er een paar gehouden. Hier een stapel DOD die in de vakantietijd niet erg hard slonk. Dus heb ik bij Verspuy de DOD-jes die ik niet wilde geruild voor een CP251, waarvan ik er ook 1 in Amerika heb gekocht (dat kwam al-met-al goedkoper uit, maar scheelde niet zo heel veel, 375 vond ik geen gekke Nederlandse prijs).

Dat heb ik gedaan omdat,
a. die andere cp251 nog onderweg is en ik nieuwsgierig ben
b. ik er vanuit ga dat ik die cp251 voor 374 ook wel weer kwijt kan, ook na een tijdje. gebouwd als een tank.
c. het zo'n leuk ding is, dat ik het niet heel erg vind om er 2 te hebben.

En als je verder nog vragen hebt, hoor ik ze graag!
Groeten!!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back