• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Nord Lead 2x, Prophet 08 PE, JP8000, Maschine MK2, Korg MS 20 Mini & Cubase 7 Edu

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Future Funk

Ouwe rot
Nord Lead 2x, Prophet 08 PE, JP8000, Maschine MK2, Korg MS 20 Mini & Cubase 7 Edu

Clavia Nord Lead 2X

Zo goed als nieuwe Clavia Nord Lead 2X. Nieuwprijs 1050 euro. Bij mij nu voor 700 euro. Komt uit een rookvrije studio.

Dave Smith Prophet 08 PE desktop

Zo goed als nieuwe Dave Smith Prophet 08 PE desktop. Nieuwprijs 1300 euro. Bij mij voor 950 euro. Komt uit een rookvrije studio. Inclusief rackoren.

Cubase 7 Edu met gratis Arturia Jupiter 8V t.w.v. 100 euro!

Normaal gesproken moet je een college pas kunnen laten zien om deze versie te kunnen kopen. Omdat ik zelf student ben, heb ik deze kunnen kopen. Ik verkoop hem nu door, dus pak je kans! Er zitten verder geen beperkingen aan deze versie. Ik heb hem ook niet op naam gezet, dus je kunt hem op naam registreren. Inclusief de dongle en inclusief Arturia Jupiter 8V t.w.v. 100 euro! Prijs is 300 euro.

Native Instruments Maschine MK2 white

Zo goed als nieuwe Native Instruments Maschine MK2 white. 2 maanden oud en volop in de garantie. Nieuw van nieuw te onderscheiden. Komt uit een rookvrije studio. Nieuwprijs is 569. Bij mij nu nieuw in doos voor 500 euro.

Roland JP8000 / JP 8000

Zo goed als nieuwe Roland JP8000. Komt uit een rookvrije studio. Bij mij nu voor 500 euro.

Native Instruments Maschine MK2 White

Nog vergeten te vermelden dat hij ongeregistreerd is, dus geen gedoe en gezeik met switchen enzo.. Gewoon alsof je hem nieuw in de winkel hebt besteld. Nu met Massive (ter waarde van 199 euro) er gratis bij!

Dave Smith Prophet 08 PE desktop

Verkocht.

Korg MS 20 Mini

Verkocht.

Blijft nog over:

Roland JP8000

Clavia Nord Lead 2X

Native Instruments Maschine MK2 White

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back