MIEL nieuw lid

MIEL

Nieuwkomer
Goedenavond mede-verslaafden,

Ten eerste zal ik me even voorstellen.
Ik ben student van 22. De laatste jaren ben ik vooral met radiomaken bezig geweest(eventjes bij bnn university gezeten) maar begin mezelf de laatste maanden steeds meer te verliezen aan het produceren.

Dit is begonnen na het zien van een filmpje van Avicii waarin hij the making of dancing in my head uitlegde. Hierna ben FL Studio gaan gebruiken. Steeds meer ben ik mijn weg hierin aan het vinden al moet ik eerlijk toegeven dat ik het allemaal doe met simpele computerboxen. Onder andere de reden voor het aanmelden is om erachter te komen wat voor een koptelefoon of monitor het beste is om het produceren te verbeteren.

Kort verhaal maar een klein beeld is niet weg.
Verder heb ik laatst een soundcloud aangemaakt met wat producties(althans wat unfinished projects)
Dat is www.soundloud.com/miel-7

Hoitjes!

Welkom:biertje: FL is een prima product om te gebruiken, je bent hier niet de enige die het gebruikt. Ieder z'n eigen smaak.

Goedenavond mede-verslaafden,

Ten eerste zal ik me even voorstellen.
Ik ben student van 22. De laatste jaren ben ik vooral met radiomaken bezig geweest(eventjes bij bnn university gezeten) maar begin mezelf de laatste maanden steeds meer te verliezen aan het produceren.

Dit is begonnen na het zien van een filmpje van Avicii waarin hij the making of dancing in my head uitlegde. Hierna ben FL Studio gaan gebruiken. Steeds meer ben ik mijn weg hierin aan het vinden al moet ik eerlijk toegeven dat ik het allemaal doe met simpele computerboxen. Onder andere de reden voor het aanmelden is om erachter te komen wat voor een koptelefoon of monitor het beste is om het produceren te verbeteren.

Kort verhaal maar een klein beeld is niet weg.
Verder heb ik laatst een soundcloud aangemaakt met wat producties(althans wat unfinished projects)
Dat is www.soundloud.com/miel-7

Hoitjes!

Hey Miel, wat is je budget voor de monitors?