[PowerTrance] by Dextron

demian

Ojee
Ik kom er net achter dat ik deze track ook nog nooit heb gepost :)
Deze is eigenlijk niet af in die zin dat ik een stukje van 32 maten loop, maar het klinkt wel lekker vind ik.
Afmaken of aan een nieuwe track beginnen ?

Gemaakt met Cubase SX, NordRack 1 + 2, TC Electronics M300, Yamaha CS1x, Reason 1.0

www.smokeandnoise.com/sounds/nordbeat.mp3

Re: [PowerTrance] by Dextron

Origineel geplaatst door dextron
Afmaken of aan een nieuwe track beginnen ?

Ik zou aan een nieuwe track beginnen. Deze track lijkt wel het thema van een houseparty voor de elfjes van de Indische Waterlelies in de Efteling. En dan dansen ze heel neurotisch...;)

Snap je 'm nog:confused:

Ja, ik ging zelf ook scheel kijken er van .. thnx voor de comment ;)

Tja ik zou zeker aan iets nieuws beginnen .... zowieso als je trance maakt is het de bedoeling dat je mooie tonen gebruikt die lekker in combinatie klinken .... dit hoor ik niet echt direct .... tevens zou ik eens naar andere tracks gaan luisteren in verband met je percussie :) want zoals je die snare hebt geplaatst is het net hardhouse maar ook daar is het niet goed genoeg voor :bekdicht:

Dank je voor je commentaar, ik ga zeker aan iets nieuws beginnen, deze track is al weer 6 maanden oud.
Nu weet ik iig dat ik hem lekker mag laten liggen. De percussie is inderdaad te hard en afgeraffeld. Zal niet meer gebeuren :) thnx

Als je toch al aan iets nieuws gaat beginnen, dan hoef ik niet te zegen dat ik dit wel leuk vind.
Tenminste een keer geen 13 in een dozijn trance. Alleen niet echt powerrrr :)

Ja toch, niet dan, nou dan? ;)

Neurotische elfjes & kabouters dansje. Nee wil even zeggen dat ik dit zeer cool vind. Doet me veel denken aan die nieuwe chineese,japanse track in de set van ferry corsten. Als ik jouw was had ik de beat wel wat zachter in de mix gezet.

Weet je wat flikker die drums eruit,en gooi er een lekkere 4/4 groove in! Met een lekkere break met dat chinees achtige leadje en smullen maar.Hopa op de plaat!

Bytheway waar komt dat leadje in het begin uit? nordlead zeker.

Zou hier zeker mee verder gaan,met een klein beetje commerciele insteek.

:okdan: Toppie hoor!

Had ze track wel wat spannender opgebouwd! Maar met de keuze van de sounds&melody was ik zeker verder gegaan!

Ik vind 'm eigenlijk ook wel aardig! Zeker die 'Chinese' loopjes zijn erg leuk! Kun je best een heel lekker nummer van maken!!

Ow Kewl!

Ook nog mensen die het wel gaaf vinden ... joepie ik ben blij.
Grappig dat die ''chinese soundsjes' zo gewaardeerd worden, ik had het zelf helemaal niet 'chinees-achtig' bedoelt.
Ik zet altijd heel snel thema'tjes in elkaar die lekker lopen maar weet er vervolgens niks mee omdat ik mezelf voorbij loop tijdens het producen.

Ik ga ns kijken of ik dit idee toch beter kan uitwerken, ik heb alles al in mijn hoofd zitten, nou nog er uit zien te krijgen dus. thnx iedereen :)

Dit kan ik goed waarderen, niet alledaags i.i.g!!!
De bass dreunt wel aardig maar die op hol geslagen snares zou ik samen met de bas eigenlijk proberen om te toveren in een goede break (of 4/4 beat als je meer de trance-kant op wilt)

Maar zeker niet slecht....

Nog maar eens luisteren..

:P

die bodem isch niete slechte.iglo pizza

wel zou je een vocal snip kunnen gebruiken om al dat synth geweld af te wisselen.

8)

Hij klinkt lekker. Niet echt 13 in een dozijn.

Die bel arpeggio vind ik geweldig. Klinkt als moderne Italo man:maffia:

Groet Erik

Iedereen bedankt voor de reacties!

Niet gedacht dat de track toch nog in de smaak zou vallen.
Die percussie is inderdaad bagger, daar had ik effe de moeite voor moeten nemen om daar iets behoorlijks van te maken.
Ik ga deze track proberen opnieuw te producen aangezien total recall niet echt mogelijk is in mijn situatie.
(analoog, hard en software door elkaar gebruiken heeft zo zijn nadelen)

Mastermind : Laat me er over nadenken, het lijkt me echter wel heel gaaf dat iemand een remix maakt van een song van mij, alleen wil ik eerst zelf een release doen met dit idee als me dat lukt. thnx allemaal :)

PS : zijn dat allemaal remixes van jou die ik zag op je ftp ? heb je die ook uitgebracht en/of gedraaid ergens ?

Back