Big ass RFID-EP

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld
Hey luitjes,

Zoals we allemaal weten heeft onzer Psychobob (Alex/Mystic Man) een echt hit weten te produceren.

https://soundcloud.com/mystic-man/rfid

Een paar mensen van dit forum willen/zijn al bezig met dit nummer te remixen.

Er gaat nu een RFID-EP verschijnen..

Zijn jullie geïnteresseerd om mee te werken ? Gebruik dan onderstaande link om de wav-bestanden van de track te downloaden.

http://www64.zippyshare.com/v/31951779/file.html

Afgewerkte tracks mogen gestuurd worden, per zippyshare-link ofzo, naar gloomer@mail.be

DEADLINE : 1 november 2013

Zijn er nog vragen, dan hoor ik dat graag.

:W

Wil je hem dan op vinyl laten persen? :dj:

Of is het een virtuele EP?

Cool! Ik ga ook een poging wagen! :)

Lachen, man! Het lijkt wel of ik zing: 'new science with brutality'...

top dat jullie het al leuk vinden.
Ben nog druk bezig met alles samples te knippen dus de tekst wordt geheel anders :D

De ESX1 zit vol RFID en de basis is ook hiermee gelegd.

De track wordt zo duister dat zelfs 'the beast' als een jankende puppie met de staart tussen de benen er tussenuit zou peren.

}:|

Hey hoi. Ik Kom niet vaak op dit forum (al wel een hele tijd lid) maar ik kwam via het NFF Forum dit tegen. Gloomer had daar een thread gemaakt die verdacht veel op deze lijkt :p

Aldus heb ik ook een poging gewaagd. Het is nog een ruwe mix tot nu toe, het echte afmixen komt later met een vers gehoor wel weer (kan dat stukje tekst de eerste 12 uur echt ff niet meer horen)

Ben benieuwd naar jullie reacties :)

https://soundcloud.com/scopes/rfid-remix-ruwe-mix

leuke dub allemaal hier, ik ga er volgende week proberen mee te beginnen. Deze week nog te druk met andere zaken

Ook hier zit vocoder.wav in die niet door een vocoder is gegaan... Dit heb ik al uit de doeken gedaan in een andere thread, dus dat kon je niet weten.

Enfin, vocoder.wav moet dus nog door een vocoder of beter: haal hem weg en vervang hem door de vocodersound die ook in de pack zit... Ik word echt helemaal waus als ik mezelf zo hoor zingen...

(kan dat stukje tekst de eerste 12 uur echt ff niet meer horen)

Loop hier ook al dagen mee rond. :S

edit:
Ook hier zit vocoder.wav in die niet door een vocoder is gegaan... Dit heb ik al uit de doeken gedaan in een andere thread, dus dat kon je niet weten.

Enfin, vocoder.wav moet dus nog door een vocoder of beter: haal hem weg en vervang hem door de vocodersound die ook in de pack zit... Ik word echt helemaal waus als ik mezelf zo hoor zingen...

Een txt bestandje toevoegen aan de sample-pack? ;)

Ik vond die vocoder sample anders al wel lekker klinken zonder vocoder. Heb hem alleen ff door pitcher en newtone heen getrokken om de oneffenheden er uit te halen.
Kan hem wel door een vocoder heen drukken, maar weet niet of dat nog bij de backing tracks gaat passen. Ga het iig deze week ff proberen.

Hoe vond je de track verder trouwens? (buiten die sample om)

Hoe zit het eigenlijk met de mastering? Moet ik de tracks alleen afgemixt inleveren, of meteen gemasterd?

Back