yanis Stamgast Lid sinds 12 november 2005 Berichten 270 25 augustus 2013 #1 Dit moet toch lukken hier: goedkope USB audio/midi interface gezocht. Het is voor te gebruiken met de Ipad dus als hij moet Class Compliant zijn. Verder is MIDI in/out een noodzaak, en uiteraard minstens 1 stereo output en 1 input.
Dit moet toch lukken hier: goedkope USB audio/midi interface gezocht. Het is voor te gebruiken met de Ipad dus als hij moet Class Compliant zijn. Verder is MIDI in/out een noodzaak, en uiteraard minstens 1 stereo output en 1 input.
Grooveron Altijd wat !! Lid sinds 16 juli 2002 Berichten 3.505 Locatie Best 25 augustus 2013 #2 Wat noem jij goedkoop?
T teekidiezie Stamgast Lid sinds 30 Maart 2010 Berichten 168 Locatie kalmthout 29 augustus 2013 #4 Ik heb een tascam iu2 midi als audio interface , heb deze even gebruikt maar ik gebruik nu alleen midi via de camera conection kit . Prijs 40 euro Grtz Wout
Ik heb een tascam iu2 midi als audio interface , heb deze even gebruikt maar ik gebruik nu alleen midi via de camera conection kit . Prijs 40 euro Grtz Wout
T teekidiezie Stamgast Lid sinds 30 Maart 2010 Berichten 168 Locatie kalmthout 29 augustus 2013 #5 Ik heb een tascam iu2 midi als audio interface , heb deze even gebruikt maar ik gebruik nu alleen midi via de camera conection kit . Prijs 40 euro Grtz Wout
Ik heb een tascam iu2 midi als audio interface , heb deze even gebruikt maar ik gebruik nu alleen midi via de camera conection kit . Prijs 40 euro Grtz Wout