Wij zoeken NL en Duitse tracks!

GabbaretRecords

Nieuwkomer
Geachte artiesten voor onze volgende release zijn we op zoek naar Nederlandstalige en Duitstalige tracks of die gabaseerd zijn op Nederlands of Duitse muziek voor degenen die een instrumentaal nummer willen maken. De deadline is 1 December dus dit zal ons kerstcadeautje aan je oma en opa worden! Alles is geoorloofd zolang je track maar een Nederlandse of Duitse achtergrond heeft! Mocht je nog vragen hebben. Dan moet je die stellen :P Succes allen!

Grtz Gabbaret Records!

"zolang je track maar een Nederlandse of Duitse achtergrond heeft"

Dit is echt een enorm breed begrip :). Moet ik hierbij denken aan Schlagers? Of typische Nederlandse of Duitse techno?

Kortom: Wat is jullie definitie van een duidelijk "Nederlandse of Duitse achtergrond"?

Edit: Ah, ik begrijp 'm al. Het moet dus een remix zijn van een Nederlands- of Duitstalig nummer? :)

Moet dit perse gabber zijn, althans dat maak ik op uit je naam. :D

Whahaha geniaal die wiet polka! Het levert niet veel op behalve dan dat je op een compilatie komt te staan met gare tracks ;) Hier kun je zien wat we ondertussen al hebben uitgebracht: gabbaretrecords.bandcamp.com

ok, geef je email adres maar, an komt er binnenkort een gemasterde versie naar jou toe.\
ik hen ergens nog een nummer rondslingeren, met draaiorgel samples..:D
die komt ook naar je toe.....:okdan:

Boyscout in Germany komt overigens wel ook uit op een cd van mezelf, maar dat lijkt mij geen probleem, het verschil lijkt mij 10 of 20 luisteraars....:D

:mega:

:mega::mega::mega:

By ze weei, nog polietie nieuws onlangs?

Jazeker, ze schijnen iets op het spoor te zijn...

IMG_0954[1].JPG

Back