Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.
Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.
Wil niet tegen je haren in strijken, maar ik heb RD onlangs gekocht op Ebay voor 3 euro, waar ie veelvuldig wordt aangeboden tussen de 2 en 5 euro, je krijgt dan ook Drumstation erbij en een programmaatje om de 2 te syncen...
Kijk hier bijvoorbeeld http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3619898336&category=8140 , hij biedt er meerdere aan, voor 15 euro weliswaar, maar niemand koopt ze..echt ik kocht hem met sofort kaufen voor 3 euro..en 2 euro verzend.
Oeps, ik vergat te vermelden dat het niet als Rubberduck wordt aangeboden, een of andere marketing truuk voor nieuwbies denk ik...kijk voral naar 'software synth' enz.
Ongeveer een jaar geleden een "officiƫle" Rubber Duck, met nederlandse handleiding bij de Bruna gekocht, kwam uit de 5 Euro bak bij de ingang (er zaten er toen zeker nog een twintigtal van die CD-tjes in).
ik ga mijne weer eens installeren....das lang geleden! even horen hoe dat toen ook al weer klonk.
ik vind het trouwens best wel een beetje sneu voor de verkoper hoe jullie allemaal reageren, hehe hij probbert ook alleen maar zijn waar te slijten.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.