• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Opnieuw aangeboden Roland JV-1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

phochos

Berliner School Artist
Te koop aangeboden:

Roland JV1000 synthesizer work station met 76 toetsen (aanslaggevoelig, aftertouch), veel geluiden, uitbreidbaar via insteekkaartjes, opnamestudio (ingebouwde MC50MarkII sequencer), diskdrive, effectprocessor, twee aparte displays (eentje voor de geluiden en eentje voor de sequencer). Prijs: 700 euro (inclusief SR-JV-vocalkaart).
Alleen af te halen op mijn adres:

Jos Lieffering
Schoolmeesterstraat 14
2523 XG Den Haag

Hij wordt NIET VERZONDEN, daar is hij te zwaar voor en te groot!!!

Wat geld ervanaf halen

Wat geld ervanaf halen

Ik wil er iets vanaf halen, denk dat 700 euro iets teveel gevraagd is.

Daarom nu aan geboden voor 625 euro, lager ga ik echt niet, want de vocalkaart die erin zit is toch ook al nieuw 295 euro en die heb ik nog niet zolang.

Wie heeft er interesse in deze mooie bak??

Laatste kans

Laatste kans

Een laatste kans, 600 euro. Anders wordt hij morgen omgeruild bij Rockpalace voor wat bruikbaarders voor mezelf.

JV1000

JV1000

Ik zak nog eenmaal, tot 575 euro, lager ga ik echt niet. Wie?

Het is echt een prachtig apparaat, met 76 toetsen, een mooi en groot work station. Ook goed te gebruiken als masterkeyboard.

Nogmaals: HIJ WORDT NIET VERSTUURD, DAAR IS HIJ TE GROOT EN TE ZWAAR VOOR!!!!!!

Jos Lieffering

JV1000

JV1000

Ik zak nog eenmaal tot 550 euro. Wordt hij aankomende dagen niet verkocht, dan gaat hij definitief in de ruil bij Rockpalace in Den Haag.

Vanmiddag verkocht

Vanmiddag verkocht

De JV1000 heb ik vanmiddag kunnen verkopen voor 575 euro, dus verder antwoorden op de thread is niet meer nodig.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back