Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.
Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.
als je eenmaal met doepfer begint zit ie sneller vol dan je denkt, maar nu even serieus, wie em van me koopt krijgt er gratis een welbekende behringer audio patchbay bij, nog geen jaar oud!
kom jongens prijs is onderhandelbaar, niemand die een stevig rack wil voor al zijn mooie 19" bakken? je kunt em ook in drie losse delen op een tafel naast elkaar plaatsen, het hoeft niet per se verticaal!
aangezien ik de audio patchbay nu los te koop aanbiedt kan ik deze niet meer kado geven bij het rack, prijs van rack is echter wel onderhandelbaar, dus laat wat van je horen!
er zijn een aantal geinteresseerden voor het geheel dus daar gaat mijn voorkeur naar uit. ben echter nog met niemand rond dus als je het geheel wilt kopen kun je nog altijd iets laten weten.
het geheel is te groot voor me, ik ben (wellicht) geinteresseerd in een deel om op een bureau te zetten. mochten je deals op niks uitlopen en je bent bereid om het in delen te verkopen, dan hoor ik het wel.
ik begrijp dat je alles liever in 1 koop verkoop!! anders blijf je nog met de rest zitten
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.