rustig mannetje

Fatar

Drum Pad?
Hallo,

Ik wou me ff voorstellen. Ik ben het rustige mannetje, Fatar. Ik heb me eigen homestudio gehad waarvan ik met spijt alles heb moeten verkopen ivp met opgelopen schulden uit mijn verleden. Ik ben nu weer bezig met de aanschaf van apparatuur en het opbouwen van een studio. Ik moet nog veel leren en ben daarvoor op dit forum beland door een heel aardig persoon.
Ik beloof altijd iedereen vriendelijk te woord te staan op dit forum, zoals mijn natuur ook is. Verder zal ik denk ik best met nog wat vraagjes komen, maar daar is dit forum volgens mijn ook voor. Ik ben namelijk vreselijk leergierig en wil dan ook het liefst elke dag wat nieuws weten. Hopelijk kunnen jullie me daarmee helpen.
De muziek die ik maak is psytrance en muziek met veel atmospere. Ik houd van feesten in duitsland en wil de komende twee jaar een enorme hoeveel kennis en apparatuur opbouwen. Ik hoop als laatste dat jullie me ook daarmee een beetje zouden willen helpen. Het kennis gedeelte dan ;)

muziek maken vanuit je ziel is mijn motto

wees allen gegroet,

Fatar

Je motto is perfect. Doe gewoon lekker je eigen ding.

Enne, welkom man !

Origineel geplaatst door Slipperman
@ bambam> De muziek die ik maak is psytrance en muziek met veel atmospere

wat voor gear heb je?

welkom trouwens :D

ja dat van die psytrance heb ik gelezen, ik bedoelde eigenlijk: waar kunnen we iets horen :)

Ik heb op dit moment heb ik niet zo een track voor handen die ik ff kan laten luisteren door jullie. Ten tweede bezit ik op dit moment geen enkel apparaat, behalve een paar softsynth's en een stapel samples. Maar ik maak me niet druk, binnen no-time heb ik weer een zooi apparatuur. Ik heb mijn oog vandaag gelegd op de waldorf XT, een prachtig apparaat. Die wil ik echt gaan aanschaffen. Ik heb er veel over gelezen en hem nu ook mogen testen. Tis echt een lekker ding 8o) Verder heb ik vandaag nog een MS-10 gezien, die me ook erg ligt. Maar nogmaals, komt allemaal wel. Als men dan toch graag wil weten wat ik eerst had, dan hieronder de lijst met apparatuur opgebouwd in twee jaar.

Mackie VLZ Pro 32/4 Mixer
TC Triple-C
Roland JP8080
Clavia Nordrack II
Roland Juno-60 + kenton

Ik deed dit samen met een kennis van mij en die bezat het volgende:

Korg MS2000
Yamaha A3000. volledig uitgebouwd
EMU E5000
Jomox Xbase
Spectral Audio Neptune
TC M-One
En nog een ander effect bakje.

Ik ben op dit moment SCHULD VRIJ JAaaaaHhhoooeeee!!! Tevens wil ik graag alleen een studio beginnen en ook alleen muziek maken. Ik heb een moeilijke tijd achter de rug en heb lang na kunnen denken, maar zonder mijn ziel in muziek te leggen word ik compleet gek. Ik mis het gewoon te erg en weet dat ik er genoeg aanleg voor heb en dat is niet arrogant bedoeld. Als ik een dag geen muziek hoor dan heb ik het wel een keer gedaan, door met me vingers te knippen en als het dat niet is dan fluit ik wel. Kortom ik kan gewoon niet zonder!

Als laatste wil ik zeggen dat ik van bovenstaande lijst bijna niks meer wil hebben. Alleen de Clavia vond ik een wild apparaat. Misschien dat ik er in de toekomst nog wel een paar centjes voor over heb om een clavia nordlead 2.x te bezitten, maar eerst WIL IK GEWOON DIE VETTE WALDORF XT! Punt!

:P

Fatar

Beste Fatar
namens het ganse forum
.....
van harte wel gekomen
obal.jpg

Origineel geplaatst door JazzMann
Dit is een geweldige gelegenheid weer terug te zijn, en een grote zegen voor mij naar u toe te komen en te spreken over synths & stuff (waarvan ik zeker ben dat de meesten van u ze kennen, of dat hoop ik) en over de vergeving van uw zonden en... door de wijze van Mijn genade aan u. Mogen wij, wanneer we van hier weggaan kunnen zeggen zoals degenen die van Emmaüs kwamen: "Onze harten brandden in ons onderweg."

Beste Fatar
namens het ganse forum
.....
van hartelijk wel gekomen
obal.jpg

Hier word ik toch wel even stil van. Mijn lichaam id bevangen met warmte en innerlijke rust. Trouwens dat is hij van life & cooking toch?

Ik ben zeer vereerd met die quote van hierboven. Ik ben gelovig trouwens en heb ook een quote voor iedereen....

God spreekt door mensen met liefde en God is daarom de kern van pure liefde

Denk hier af en toe aan als iemand eens iets liefs voor je doet of zegt, want God praat nog steeds alleen via mensen.

Origineel geplaatst door Fatar
Ik ben zeer vereerd met die quote van hierboven. Ik ben gelovig trouwens en heb ook een quote voor iedereen....

God spreekt door mensen met liefde en God is daarom de kern van pure liefde

Denk hier af en toe aan als iemand eens iets liefs voor je doet of zegt, want God praat nog steeds alleen via mensen.

ja hallo ik heet je echt van harte welkom en van mij mag je overal in geloven waar je maar in wilt geloven maar ik ga echt niet op jouw verzoek aan god lopen denken.
tis allemaal wel mooi enzo en ik begrijp ook wel dat je het liefdevol bedoelt, maar ik ga jou ook niet vragen of je af en toe de denkbeelden van Boeddha, Allah of Rien Poortvliet wil overwegen. ik kom hier om over muziek en synths te praten.

Tuurlijk heb je gelijk, ik zal er niet meer over praten als daar niet na gevraagd wordt. Toch is er voor mij wel een link naar God. Want hij is ook een inspiratiebron voor mij en zovelen. Maar goed ik denk dat er maar beter gelijk een "Get saved by Jesus" sectie moet komen... *geintje*

oh en had die rien poortvliet ook nog wat spannends te melden dan? :P

Fatar

Origineel geplaatst door cyan_circle
ik kom hier om over muziek en synths te praten.

...Cyan mijn broeder, zit dan toch niet je agressie & afkeer van God te uiten..
maar steek je energie in je liefde voor synths

..alles wat je geeft komt ooit wel eens in een andere vorm terug.
:engel:

gegroet en welkom fatar!
coole muziek keuze en ik hoop dat je hier veel fun beleeft
en bijleert en zo.

zonder hier een godsdienst oorlog te willen starten:
mooie spreuk, en ik ben blij voor jou dat je gelooft,
maar mij ga je daar (jammer genoeg misschien?)
niet mee kunnen overtuigen
ik ben een praktiserend vrijzinnig agnost die soms neigt naar atheisme (en soms ook helemaal niet).
dus de dingen zijn allerminst helder voor mij :D

waar ik je wel meer dan een beetje kan volgen is dat het zeer interresant kan zijn
om lief te zijn voor je medemens. Soms kan dat wel eens terugkeren :luv:

anyway, tot besluit:
liefdevolle welkom!

Vanuit je vriendelijke ziel muziek maken levert mooie resultaten op :okdan:

Welkom dus! Wij zullen je helpen met je vragen en voor je het weet help jij andere weer met hun vragen.

:doei:

Oh ja, en ik houd van feesten op Koninginnedag zoals je aan mijn Avatar kan zien ;)

Origineel geplaatst door Fatar
oh en had die rien poortvliet ook nog wat spannends te melden dan? :P

Rien Poortvliet schrijft ook sprookjes over kabouters enzo.
maar wel welkom hoor, ik mag iedereen wel die muziek maakt uit de ziel. alhoewel ik me moeilijk kan voorstellen hoe het anders kan...

Rien Poortvliet was ook een medogenloze jager, en over god moet je niet beginnen, want dat is er in ieder geval niet een van liefde...ik heb hem zelfs beloofd hem zijn hele hemel door te schoppen als ik hem tegenkom...doet ie namelijk zelf ook hier beneden...

:peukie:

Back