rustig mannetje

welkom!!
*D

Origineel geplaatst door Vl1
..en over god moet je niet beginnen, want dat is er in ieder geval niet een van liefde...ik heb hem zelfs beloofd hem zijn hele hemel door te schoppen als ik hem tegenkom...doet ie namelijk zelf ook hier beneden...

Tssssss....

Maar goed, Van Harte Welkom hier Fatar!!
:W

welkom rustig mannetje
psytrance! ben benieuwd :D ..zo'n beetje de enige 4 to the floor stijl die me nog kan boeien.. alhoewel, niet die monotone steeds meer techno achtige stijl

Re: rustig mannetje

[
,

;)

muziek maken vanuit je ziel is mijn motto

]welkom en met deze one liner kryg je van my een dikkei10

Origineel geplaatst door Vl1
...en over god moet je niet beginnen, want dat is er in ieder geval niet een van liefde...ik heb hem zelfs beloofd hem zijn hele hemel door te schoppen als ik hem tegenkom...doet ie namelijk zelf ook hier beneden...
Hmm, ik heb gehoord dat Amerika eraan komt. God runt namelijk een totalitaire absolutistische monarchie in zijn eigen rijk, waar hij zijn onderdanen aan een strict regime onderwerpt met nauwsluitende en beperkende wetten. Je kunt rustig zeggen dat het volk geterroriseerd wordt: wie niet luistert komt in de gevangenis waar ze gemarteld worden met vuut (een ware hel). Mensenrechten worden met voeten getreden! Bush komt dus to the rescue om van dit verderfelijke koninkrijk (zeg maar gerust 'tirannie') der hemelen een mooie republiek te maken, zoals dat hoort. En als God, zijn zoon en zijn naaste mederwerkers (die 'heiligen') underground gaan, dan weet Bush ze wel te vinden; de kaartspellen worden al verkocht bij het Vaticaan... Ol pouwur toe de piepul! :maffia:

Dus.

Oh ja, trouwens: welkom!

Back