• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

[te koop] MPC 1000 + JJOS, Houten Panelen & HDD bouwkit

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

OpinDraconis

Ingeburgerd
De MPC 1000, een apart ding, fijn ding en voornamelijk erg onafhankelijk van computers.
Helaas ben ik er niet te dol op en wil ik hem graag wegdoen.

Ik heb veel geïnvesteerd in dit dingetje, een OS upgrade genaamd JJOS, miljoen keer beter dan de stock OS, je kan hem altijd terugdraaien naar stock OS.
Houten paneeltjes (zie foto, beetje stoffig) maakt de MPC een stuk aantrekkelijker voor het oog naar mijn smaak, ik heb ook de originele panelen nog! Die krijg je er gewoon bij, of je het nou wilt of niet.
Ik had ook nog een inbouw kitje gekocht voor een harde schijf, alleen heb ik nooit de harde schijf gekocht, dus die zou je er dan zelf bij moeten halen.
Je krijgt er ook een 4GB flash card bij inclusief ontzettend veel drumkits! Ik heb er allemaal drumkits bij gekocht!
Geen schade, prima staat en weinig gebruikt.

Inclusief doos, handleiding & stekker, compleet!

Mijn vraagprijs is 500 euro, mocht je willen ruilen dan doe ik dat alleen voor een "CANON EOS 600D" en niets anders.

Voor vragen stuur een PM, ik beantwoord zo snel mogelijk!

Attachments

• 20130904_192318.jpg
    20130904_192318.jpg
    152,2 KB · Bekeken: 147
Ik laat de prijs zakken naar 475 euro, dan krijg je van mij ook de Behringer Xenyx 802 er cadeau bij, inclusief doos, handleiding & stekker. Een fijne mixer, maar ook daar doe ik niets meer mee.

425 euro EXCLUSIEF de mixer, vergeet niet dat je JJOS, de HDD inbouw kit en de houten paneeltjes er bij inzitten, bij een andere MPC 1000 zou je dat waarschijnlijk los moeten kopen en ben je uiteindelijk veel duurder uit.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back