• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Modor NF-1 (laatste versie met USB)

Prijs
900 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

klinkske

boeketje voor de vrouw
Compleet met doos, voeding, handleiding, rack oren en houten panelen. Ziet er schitterend uit. Ik dacht m te racken met de modor DR2 maar gaat niet gebeuren.
Gaat weg omdat ik geen menu duik. Ik heb er een set patches bij gekocht die prima klinken, krijg je erbij. Gaat voor meer aangeboden worden op Reverb...
Ik klik 'lichte gebruiksporen' omdat ik niet hou van discussie maar ik denk dat ie MINT is. (wie me een beetje kent weet hoe ik met gear omga)
Verzend kan voor meerprijs doos in doos. Komen proberen kan natuurlijk ook.
20 euro verzend is n gokje aan de hoge kant.
Draait t laatste OS ook al. De knoppen zijn UV bestendig op deze versie, wast witter dan wit :)

de gele schaduw die je ziet zijn mijn ikea lampen :D

deze versie wil je

Schermafbeelding 2025-06-30 om 13.31.25.png

Laatst gewijzigd:
Ruil is mogelijk + centen van mijn kant vor een Eventide H3000 D/SE of gelijkaardig

IMG_3966.jpg
IMG_3927.jpeg
IMG_3925.jpeg
IMG_3928.jpeg

Laatst gewijzigd:
ruil met een mooie waldorf XT bespreekbaar. Met mooi bedoel ik: geen met verplulverde of wit uitgeslagen knoppen. Hij mag bruin zijn ipv oranje, dat is niet zo erg. Liefst de versie met rechte knoppen, niet de spitse. (dus de oudste bak)

Kijk Modor, zonder handen

rolmops

850 euro is ok

Back