Logic 9 UI crashes bij gebruik Waves

keyboardfreak

Ingeburgerd
Ik gebruik sinds een jaartje Logic 9 Pro van de App Store. Ik heb sinds die tijd al problemen ervaren dat de gebruikersinterface af en toe vast loopt. Dit neemt toe naarmate er meer plugins geladen zijn en het lijkt vooral op te treden bij het gebruik van Wavesplugins. Het bedienen van UI-controls in bijvoorbeeld de C1-plugin blijkt een vastlopen te kunnen triggeren. Ik draai Logic 9 in 64-bit mode. De problemen treden ook op als alleen 64-bit plugins gebruikt worden. Als de UI vastloopt gaat de muziek meestal gewoon door. Het probleem duurt vaak maar 30 sec of zo, maar toch zeer hinderlijk! Herkent iemand het probleem en weet iemand toevallig een oplossing?
:?

1. Controleer of je alle Plug-Ins wel op een legale manier hebt verkregen.
2. Kijk je CPU processing misschien even na? Begint je pc hevig warm te worden en te ventileren, dan zou ik dat even uitstoffen daarvoor verwijs ik graag naar mijn sig.
3. Contacteer support van Waves als je aan stap 1 voldoet.

Ik heb het heeel soms ook wel eens.. Maar dat is meestal als ik al een plug in hevig begin te tweaken als ie eigenlijk nog niet volledig is opgestart of als mijn cpu boven de 80% gaat door een teveel aan plug ins..

Of herinstallatie van Plug ins en je DAW kan ook helpen als laatste redmiddel.. Misschien..

Back