• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

juno 60

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

bass-molecules

M'n waakhond .... !!
ik heb in de aanbieding een juno60.
mist een kapje op een drukschakelaar en een kapje op een slider, maar alles doet het gewoon en het is een monster. alleen ik ga volgende maand verhuizen heb een gewoon geld nodig=(

ik heb lang is m'n studio gekeken wat ik dan evetueel weg zou kunnen doen, maar wou eigenlijk helemaal niks weg doen maar goed heb besloten dat ik de juno de deur moet wijzen.

het is alleen de juno60, geen converters ofzo er bij.

vraagprijs 300euro

Origineel geplaatst door bass-molecules
een plaatje is ook weer wat overdreven, heeft wel gebruiks sporen, maar het een synth op leefttijd :)

en glen nog gefeliciteerd met je verjaardag 8)

Bedankt Bass-m :D

Laat ik het dan zo zeggen .... het merendeel van de 60 ziet er een stuk slechter uit.

Toevallig zag ik laatst bij boemtjak een haast niet van 'nieuw' te onderschijden juno 60 deze was is echt puntgaaf.
Maargoed t'is offtopic en deze is niet te koop :) :)

Of ben ik nou in de war ?? t'Zal de jetlag wel zijn !!

Origineel geplaatst door sander
MENSEN, HET IS EEN GEWELDIGE SYNTH HOOR!!!!!!!!!!!

precies, en help deze arm jongen z'n verhuiswagen te betalen. ik gaan einde deze maand weg dus heb nog wel evne de tijd. het is ook best mogelijk dat er in deze tussen tijd ergens ander geld vrij komt en dan blijft hij lekker bij mij :luv: want het is echt een geweldadige synth, hahah. maar je moet een keuze maken.

Origineel geplaatst door bass-molecules
heb een kenton pro-dcb gescoord en is nu met midi en een extra lfo..............

Ja, dat scheelt een hoop met verhuizen ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back