4U

Mijn dank voor je waardering. Die kat, die wil je niet. Is een echt monster, maar wel lief. ;-)

S5000 : Pad gesampeld van piano release / Mountain Flute / Nature sounds
Virus Ti : String
Nexus Piano

Arc, Musicheaven, Sycorax en icasei : Ook jullie bedankt voor de waardering.

Buiten het feit dat Frituur Paula een typische Vlaamse frituur is die je straks niet meer vind,
vind ik ook het beeld van die man in de frituur heel sprekend.
Het is pas m'n 2de filmpje en ik moet zeggen dat ik me daar wel mee amuseer. Heb geĆÆnvesteerd in Adobe CS6 full en een Mac.
Hoewel een Quad 3,4 met 8 Gig, verbaast het mij hoeveel tijd je moet nemen voor het renderen van AE files en Premiere Pro...
Ook de previews van AE lopen echt niet smooth...
Maar goed, ik veronderstel dat ik andere fora moet opzoeken voor die soft...

Nu nog de nieuwe Logic en m'n Motu aansluiten, en we kunnen weer veel jaren verder.
Mijn ouwe PC P4 blijf ik houden als VST instrumenten bak.

ik vind t ook mooi :)
ih begin dacht ik dat beeld me ergens heen ging brengen, maar die raakte ik kwijt na een poosje
t voelt heel erg als begeleiding van beeld. maar beeld en geluid samen voelen niet helemaal als 1 concept.
die overgang bijvoorbeeld van donkere lucht naar wolken met blauw erachter.. das heel lekker daar die hoopvolle akkoordjes. Das te gek. Die overgang naar dat kabbelende zeetje op die rotsen is ok, maar misschien moet je daar ff een soundeffectje van een enkel golfje toevoegen om nog meer daar te zijn. Volgens mij kan je sowieso die weertypen heeeeeel lichtjes accentueren met geluid. Die onweershizzl ih begin klinkt mij wat ieleigjes ook. dat soort dingen zou ik nog naar kijken. vanaf de gast binnen bij de frituur (wat overigens wel een mooi shot is hehe) raak je me een beetje kwijt... dat vind ik jammer
hoop dat je er wat aan hebt :)

o trouwens, dit ken je misschien al wel, maar vind je dan denk ik zeker ook tof. qua muziek dan. de clip ervan heb ik nog niet gekeken verder. o ik zie er ook een kat in hehe

Dank je Fjoesz. Ik moet eerlijk zijn : Dat filmpje is maar wat bij elkaar gemept. ben heel lui geweest en wou te snel iets af hebben. Film montage kost veel tijd. Enneuh... Satie rocks ! net als Chopin en Debussy !

Mooi dit man! Had zo een fijne score kunnen zijn van een goede thriller-drama.

Fijn bedankt. Wel, ik zal eerlijk zijn. Het is ook een filmtrack die mij inspiratie leverde voor deze track.
Een tip van de sluier : De film in kwestie heet 'Russian ugly'. Maar dan het omgekeerde...;)

De inspiratie hoor je er wel in terug. Mooi nummer. Alleen de lichte delay op de piano af en toe (toch?!) vind ik niet zo mooi. Verder niks op aan te merken. Het einde kan wat mij betreft nog wel veel meer vertragen, zodat het echt helemaal tot stilstand komt.

Back