• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland MC-303

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Modular Marty

Stamgast
Roland MC-303

Mag weg omdat ik hem al in geen jaren meer aangeraakt heb.
Of ruilen voor iets leuks.

Attachments

• mc303sd06.jpg
    mc303sd06.jpg
    34,4 KB · Bekeken: 90
Ik ruil hem het liefst voor iets geinags. Als ik er geld voor krijg koop ik er alleen maar bier voor, en das zonde natuurlijk:biertje:

Origineel geplaatst door Modular Marty
Ik ruil hem het liefst voor iets geinags. Als ik er geld voor krijg koop ik er alleen maar bier voor, en das zonde natuurlijk:biertje:

wat had je dan op het oog? synth ofzo? of module? effectje?

En compressor heb ik zo ie zo nog nodig, maar een ander effect is ook welkom.
tJa en een synth is ook altijd wel leuk al heb ik daar niet echt ruimte meer voor.
Of een patchbay, Vintage drumcomputertje, Akai S-?, TR-606, R-8,
Of iets heel anders, t maakt me eigenlijk niet zo veel uit.

Wil er nou helemaal niemand een Roland MC-303 in ruil voor iets anders?
Anders gooi ik em de verkoop in.

ik heb nog wel een Yamaha spx50d multie effect 19inch of een korg DRV-2000

Ja nog steeds, keb ff een break genomen, als je een aardig bod doet mag je hem ook gewoon kopen, vorige is stuk gelopen, t was iemand uit Friesland en die vond het wel heel erg ver om helemaal hier te komen voor mijn mooie roland.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back